Information om Toyota
Fra : Filip Ravn

Dato : 17-08-08 15:18

Jeg har lige købt en brugt Toyota Avensis 1.8 L/B fra '98 og kunne godt
tænke mig at finde lidt data på den, da brugerhåndbogen ikke var med i
handlen. Har søgt lidt forskellige på nettet men uden held. Hvor skal jeg
lede på nettet efter den?

Filip

Fra : frank

Dato : 17-08-08 16:18

"Filip Ravn" <filipravn@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> tænke mig at finde lidt data på den, da brugerhåndbogen ikke var med i
> handlen. Har søgt lidt forskellige på nettet men uden held. Hvor skal jeg

Prøv at spørge her: http://www.toyotaextreme.dk/

vh. Frank

Fra : Niels Bengaard

Dato : 17-08-08 16:57

> [...]
> tænke mig at finde lidt data på den, da brugerhåndbogen ikke var med i
> handlen. Har søgt lidt forskellige på nettet men uden held. Hvor skal jeg

Som regel kan man købe en ny hos forhandleren uden de koster så meget.

Mvh Niels