Flere venlige bilister
Fra : Martin Bak

Dato : 16-08-08 10:18

Jeg sad i går i et venteværelse og læste i et MOTOR fra sidste år, en
artikel om den stadig mere aggressive trafikkultur.

Pludselig kunne jeg huske ganske tydeligt fra min barndom, at det var
overvældende udbredt, at bilene havde et klistermærke med en blomst og
teksten "Flere venlige bilister".

"en venlig og positiv og ganske succesfuld kampagne" tænkte jeg, og videre,
"sådan en kunne vi da have brug for igen.

Jeg ledte lidt efter kampagnen på Google og fandt, at det slet ikke var en
kampgne, men en del af Top-Danmarks markedsføring!

http://www.topstart.dk/download/?file=focus/2002_23.pdf

Men med den udbredelse budskabet fik dengang, og med det positive og venlige
signal der ligger i det, burde nogen forsøge at få sådan en bevægelse i gang
igen.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : frank

Dato : 16-08-08 18:59

> Men med den udbredelse budskabet fik dengang, og med det positive og
> venlige signal der ligger i det, burde nogen forsøge at få sådan en
> [...]

Helt enig Martin. Det er hårdt tiltrængt.

v.h. Frank

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-08-08 20:26

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote in

> Men med den udbredelse budskabet fik dengang, og med det positive og
> venlige signal der ligger i det, burde nogen forsøge at få sådan en
> bevægelse i gang igen.

Det ku da være dejligt med nogen flere venlige billister - men nej tak,
ingen klistermærker på min bil, det pynter ik ligefrem.

Men du ska da bare igang - kontakt TopDanmark og se om de ik syns kampagnen
skal gentages.