Kørselsfradrag
Fra : KimH

Dato : 15-08-08 14:39

Da jeg måske skal flytte arbejde , og derved får 2 X 38 km. i kørsel til
arbejde , ville jeg gerne høre et bud på hvad kørselsfradraget reelt er værd
i kroner

Mvh. KimH

Fra : Ib Tinning

Dato : 15-08-08 15:08

> Da jeg måske skal flytte arbejde , og derved får 2 X 38 km. i kørsel til
> arbejde , ville jeg gerne høre et bud på hvad kørselsfradraget reelt er
> værd i kroner
>
> Mvh. KimH
2 X (38-12) X 1,83 = 95,16 hver dag du er på arbejde

mvh Tinning

Fra : Knut

Dato : 15-08-08 15:41

"Ib Tinning" <ib@1.spambox.dk> wrote in message
> ..

> 2 X (38-12) X 1,83 = 95,16 hver dag du er på arbejde

Det regnestykke er sådan set korrekt men besvarer ikke spørgsmålet.

Værdien er noget lavere, da de 95 kr kun er et fradrag og ikke et tilskud.

Knut .

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-08-08 16:17

"Ib Tinning" <ib@1.spambox.dk> wrote in

> 2 X (38-12) X 1,83 = 95,16 hver dag du er på arbejde

Hvilket altså giver ~50kr i lommen.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 15-08-08 16:19

On 15 Aug 2008 15:17:19 GMT, Henrik Stidsen <inbox@henrikstidsen.dk>
wrote:

>"Ib Tinning" <ib@1.spambox.dk> wrote in

>Hvilket altså giver ~50kr i lommen.

ca. 32 kr - den slags fradrag ligger på niveau 33% ;-(

Fra : KimH

Dato : 15-08-08 16:19

"Ib Tinning" <ib@1.spambox.dk> skrev i meddelelsen
> ..

> 2 X (38-12) X 1,83 = 95,16 hver dag du er på arbejde
>
> mvh Tinning

Du har ikke et bud på hvad fradraget reel er værd ? 50 % eller mindre
Jeg er alm lønmodtager indtægt ca. 320.000
Mvh. KimH

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-08-08 16:58

"KimH" <kimho@c.dk> wrote in

> Du har ikke et bud på hvad fradraget reel er værd ?

En ting er helt sikkert, det er meget mindre værd end hvad du bruger på at
køre de kilometer du får det for.

Fra : Ib Tinning

Dato : 15-08-08 19:42

> Du har ikke et bud på hvad fradraget reel er værd ? 50 % eller mindre
> Jeg er alm lønmodtager indtægt ca. 320.000
> Mvh. KimH
min erfaring er at jeg for ca 50 % af det jeg trækker fra i befordring
mvh Tinning