Så sgu da osse, hvor skaer man en ny sider~
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-08-08 18:28

Hej

Så sgu da osse, aftenens græsslåning kostede sideruden i føresiden af
passaten, er der nogle der har en ide om hvor fulen man skaffer sådan en på
en lørdag i østjylland.

Stef

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-08-08 18:37

Stefan Jacobsen skriver:

> Så sgu da osse, aftenens græsslåning kostede sideruden i føresiden af
> passaten, er der nogle der har en ide om hvor fulen man skaffer sådan en på
> en lørdag i østjylland.

Nærmeste hugger.

Edderup, Halling, eller Hammershøj.
Dataophug.dk

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Tom

Dato : 08-08-08 18:39

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Så sgu da osse, aftenens græsslåning kostede sideruden i føresiden af
> passaten, er der nogle der har en ide om hvor fulen man skaffer sådan en
> på en lørdag i østjylland.

En ophugger?

-
Tom

Fra : Bjarne K.

Dato : 08-08-08 18:42

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> wrote in message
> [...]
>
> Så sgu da osse, aftenens græsslåning kostede sideruden i føresiden af
> passaten, er der nogle der har en ide om hvor fulen man skaffer sådan en

Tror nok at de forskellige bilglas forhandlere har døgnservice f.eks

http://www.dansk-bilglas.dk/

Prøv at ringe til deres servicetlf.

Bjarne K.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 08-08-08 19:32

On Fri, 08 Aug 2008 19:28:01 +0200, Stefan Jacobsen wrote:

> Hej
>
> Så sgu da osse, aftenens græsslåning kostede sideruden i føresiden af
> passaten,

Øæh, hvordan gør man lige det? Inquiring minds need to know....

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-08-08 19:38

Peter Dalgaard skrev:

> Øæh, hvordan gør man lige det? Inquiring minds need to know....

(Rotor)klipperen smider en sten - set før...
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-08-08 22:10

"Hans Paulin (6310)" skriver:

> (Rotor)klipperen smider en sten - set før...

Det har sku aldrig været en klipper. Det er en "slåmaskine" - den
klipper ikke græsset over, den slår det over.

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 08-08-08 19:44

Peter Dalgaard wrote:

> Øæh, hvordan gør man lige det? Inquiring minds need to know....

Gætter på en sten, som fik et _ordentligt_ los i r*ven af rotoren..

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-08-08 21:52

> Øæh, hvordan gør man lige det? Inquiring minds need to know....

Jeg har lavet en rampe til havetraktoren som man kan flyve ud over og
normaltvis har jeg åbner vinduerne så jeg kan flyve lige igennem.....
Nææ en sten på græsplænen og så er det bare at ha den rigtige retning og så
er den klaret

Stef

Fra : Anders Majland

Dato : 08-08-08 21:11

> Så sgu da osse, aftenens græsslåning kostede sideruden i føresiden af
> passaten, er der nogle der har en ide om hvor fulen man skaffer sådan en
> på en lørdag i østjylland.

Ser det fra den lyse side - de lover ikke ret meget regn i weekenden .... Og
godt det ikke var lakken der fik en bule ....

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-08-08 21:54

> Ser det fra den lyse side - de lover ikke ret meget regn i weekenden ....
> Og godt det ikke var lakken der fik en bule ....
Skulle det ha været lysere endnu skulle det ha været fruens bil, det var
trodsalt hende der ville ha slået græs

Stef

Fra : Tom

Dato : 08-08-08 22:13

> Skulle det ha været lysere endnu skulle det ha været fruens bil, det var
> trodsalt hende der ville ha slået græs

Det eneste jeg kan konkludere ud fra dette er at man helt skal undlade at
slå græs

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-08-08 22:25

Tom skriver:

> Det eneste jeg kan konkludere ud fra dette er at man helt skal undlade at
> slå græs

Nej, man skal bare sørge for at bilen er ude af skudvinkel. Garagen er
et godt sted til bilen...