Opgave.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-08-08 16:31

Wasså?? Kan man sine biler?

http://www.expressen.se/motor/1.1258030/vilken-ar-bilen-pa-bilden

Jeg er blevet gammel. Kun 9 ud af 10 rigtige.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-08-08 16:54

On Fri, 08 Aug 2008 17:31:29 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Wasså?? Kan man sine biler?
>
>http://www.expressen.se/motor/1.1258030/vilken-ar-bilen-pa-bilden
>
>Jeg er blevet gammel. Kun 9 ud af 10 rigtige.

Jeg fik 10 ud af 10, selvom jeg måtte gætte et par gange.

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Kåre

Dato : 08-08-08 16:58

> Wasså?? Kan man sine biler?
>
> http://www.expressen.se/motor/1.1258030/vilken-ar-bilen-pa-bilden
>
> Jeg er blevet gammel. Kun 9 ud af 10 rigtige.

Og jeg er ikke gammel nok: 2 ud af 10....heh...
Men jeg ved nu ikke rigtigt om det gælder noget. Billede 4 og 5 var
gentagelser af billede 1 og 2, tror jeg det var. Men man kunne ikke vælge
den samme bil...

Kåre

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-08-08 17:00

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> Wasså?? Kan man sine biler?
>
> http://www.expressen.se/motor/1.1258030/vilken-ar-bilen-pa-bilden
>
> Jeg er blevet gammel. Kun 9 ud af 10 rigtige.

Jeg er åbenbart ikke så gammel, 10 ud af 10 rigtige i første forsøg

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-08-08 17:03

Per Beer Hansen skriver:

> Jeg er åbenbart ikke så gammel, 10 ud af 10 rigtige i første forsøg

Nej du er åbenbart så gammel at du kan kende en P1800

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-08-08 13:48

> Per Beer Hansen skriver:

> Nej du er åbenbart så gammel at du kan kende en P1800

Så gammel er den (jeg) da heller ikke

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-08-08 18:01

Per Beer Hansen skrev:

> Jeg er åbenbart ikke så gammel, 10 ud af 10 rigtige i første forsøg

"Nørd", hedder det
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-08-08 13:50

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> "Nørd", hedder det

He he, jeg er født og opvokset i en rigtig "mandefamillie", hvor alt drejer
sig om biler (og næsten altid har gjort det )
Bortset fra det, så syntes jeg da ikke de var så svære igen, den jeg syntes
var sværest var den med SAAB 9-3/9-5 baglygten.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-08-08 17:25

Per Beer Hansen skrev:

> [...]
> Bortset fra det, så syntes jeg da ikke de var så svære igen, den jeg
> syntes var sværest var den med SAAB 9-3/9-5 baglygten.

Jeg gættede

Fra : Henrik B.

Dato : 18-08-08 08:35

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen

> Bortset fra det, så syntes jeg da ikke de var så svære igen, den jeg
> syntes var sværest var den med SAAB 9-3/9-5 baglygten.

*host host* Saab 9-5 har sgu aldrig haft hverken gennemsigtige baglygter,
eller lodrette af slagsen. )

--
B235R BSR Steg3 - 300 Hk / 475 Nm
Er du til Saab: http://www.saabklub.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-08 17:40

Folmer Rasmussen wrote:
> Wasså?? Kan man sine biler?
>
> http://www.expressen.se/motor/1.1258030/vilken-ar-bilen-pa-bilden
>
> Jeg er blevet gammel. Kun 9 ud af 10 rigtige.

8 ud af 10.
Jeg dumpede på E-klassens sidespejle (med det er den gamle model, så det
snød mig), og Saab 9-3 i stedet for 9-5 baglygterne.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-08-08 18:00

Folmer Rasmussen skrev:

> Jeg er blevet gammel. Kun 9 ud af 10 rigtige.

7 af 10 - sprang 1. over...

Fra : Kent Glerup

Dato : 08-08-08 20:30

Folmer Rasmussen skrev:
> Wasså?? Kan man sine biler?
>
> http://www.expressen.se/motor/1.1258030/vilken-ar-bilen-pa-bilden
>
> Jeg er blevet gammel. Kun 9 ud af 10 rigtige.

Pis, jeg missede Boxteren....

Også 9 ud af 10.

/Kent Glerup

Fra : Henrik B.

Dato : 18-08-08 08:35

"Kent Glerup" <kent@glerupYEAH-olesenRIGHT.dk> skrev i meddelelsen

> Pis, jeg missede Boxteren....
>
> Også 9 ud af 10.

Saame hér....

Fra : Ivan Madsen

Dato : 08-08-08 21:24

> [...]

>http://www.expressen.se/motor/1.1258030/vilken-ar-bilen-pa-bilden
>
>Jeg er blevet gammel. Kun 9 ud af 10 rigtige.

Skide kat i lak..........................så vi er lige )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-08-08 21:35

On Fri, 08 Aug 2008 22:23:53 +0200, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

>Skide kat i lak..........................så vi er lige )

>--

Mis i fernis, om jeg må bede.

Det var også den der ridsede mit image. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bruno

Dato : 08-08-08 21:46

Folmer Rasmussen wrote:
> Wasså?? Kan man sine biler?
>
> http://www.expressen.se/motor/1.1258030/vilken-ar-bilen-pa-bilden
>
> Jeg er blevet gammel. Kun 9 ud af 10 rigtige.

Nice - jeg fik 8. Valgte den forkerte Saab og den forkerte Porsche.

Den første undskylder jeg mig med, at skyldes det er sjældent jeg er i
Sverige. Porschen er der ikke rigtig nogen undskyldning for andet end,
at jeg kun interesserer mig for 911'ere (og så de udgående 9nn modeller).

Mvh
Bruno

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 11-08-08 14:28

Bruno wrote:

> Nice - jeg fik 8. Valgte den forkerte Saab og den forkerte Porsche.

Samme her. Jeg er bare ikke hverken Saab- eller Porsche-kender...

Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-08 22:24

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Jeg er blevet gammel. Kun 9 ud af 10 rigtige.

blæremås ;)

--
Jan_stevns

Fra : Morten

Dato : 09-08-08 21:47

Folmer Rasmussen skrev:
> Wasså?? Kan man sine biler?
>
> http://www.expressen.se/motor/1.1258030/vilken-ar-bilen-pa-bilden
>
> Jeg er blevet gammel. Kun 9 ud af 10 rigtige.

8 ud af 10....

Dumpede på saab'en og på hondaens tåbelygte

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-08-08 01:49

On 8 Aug., 17:31, Folmer Rasmussen <fol...@rasmussen.mail.dk> wrote:
> Wasså?? Kan man sine biler?
>
> http://www.expressen.se/motor/1.1258030/vilken-ar-bilen-pa-bilden
>
> Jeg er blevet gammel. Kun 9 ud af 10 rigtige.

7 rigtige, godkendt.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....