lille lakfejl på nu bil
Fra : kb

Dato : 07-08-08 03:03

hej.
jeg har for 1 uge siden modtaget min nye skoda. Jeg opdagede først
efter første bilvask en lille lak fejl. Det er som om der er en lille
forhøjning på størrelse med 1 mm som om der er malet uden på noget jeg
er naturligvis nervøs for rust. Er det noget man kan klage over, eller
vil forhandleren bare grine?

Fra : Lars Hansen

Dato : 07-08-08 13:07

"kb" <klausbergh@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Klaus

Du skal da bare afsted til forhandleren lige med det samme.
Selv hvis det ikke er noget er forhandleren jo også interesseret i at få det
fikset inden det eventuelt ruster indenfra og han derfor skal bekoste en
omlakering af et større område.

Jeg tror ikke på at han vil grine af dig.

Mvh
Lars Hansen

Fra : obak

Dato : 07-08-08 16:58

[...]

Kan det ikke være en dråbe lak, ?? hvis det er det kan det hurtig udbedres
af en prof lakmand.

Fra : Per Tolbøll

Dato : 07-08-08 20:58

> [...]
> forhøjning på størrelse med 1 mm som om der er malet uden på noget jeg
> er naturligvis nervøs for rust. Er det noget man kan klage over, eller

Selvfølgelig skal du reklamere, du har principielt købt en fejlfri bil.
Havde samme problem på bagklappen af min spritnye Picasso - og det blev
prompte klaret af forhandleren (og som andre skriver, kan det formentlig
klares af en professionel klargøringsmand og en polérmaskine)

/Per

Fra : Mogens

Dato : 07-08-08 21:17

> [...]

> forhøjning på størrelse med 1 mm som om der er malet uden på noget jeg
> er naturligvis nervøs for rust. Er det noget man kan klage over, eller

Jep, få forhandleren til at notere det - der er sikkert lakgaranti?