Rabat på NY Peugeot 207.. ??
Fra : PMH

Dato : 06-08-08 10:04

Hej

Vi i familien påtænker at anskaffe en spritny
Peugeot 207 HDI.

Skal jeg forvente at kunne hente lidt rabat på sådan en svend..??

Eller er det kun VW og Ford der kører med dette total uoverskuelige
koncept, hvor man ikke ved om man har betalt 20.000,- mere for
sin VW end naboen har betalt..

PMH

Fra : Ole Schultz

Dato : 06-08-08 11:14

On Wed, 6 Aug 2008 11:04:26 +0200, "PMH" <tjaa@tjaa.dk> wrote:

>Hej
>
>Vi i familien påtænker at anskaffe en spritny
>Peugeot 207 HDI.
>
>Skal jeg forvente at kunne hente lidt rabat på sådan en svend..??

Afhængig af hvor meget ekstra udstyr du skal have med oveni burde der
vel være 5-15K at hente på sådan en bil.

Venter på min Suzuki Splash Diesel A/C som jeg fik 12K i rabat på.
Jeg fik 8K på selve bilen og yderligere 4K på ekstra udstyr.
Men gør som jeg, selv den gamle først. Så er forhandleren noget mere
sulten når han ikke skal tage noget i bytte.

Btw. 20K hos VW er på de "små" modeller. På f.eks en veludstyret
Passat TDI skal man have mindst 35K, har hørt om helt op til 50K sådan
en model. Men det er selvfølgelig også en bil til en lille ½ million.

mvh Ole

Fra : SparreZ

Dato : 06-08-08 11:20

Hejsa

Når nu vi snakker rabatter. Vil der være noget at hente på en Toyota Aygo
med hele svineriet (Plus versionen med Komfortpakke)

Den står vel til en 132-135.000 ca.

Eller er vi her nede i så billig en bil at der ikke er meget for
forhandleren at gi' af?

--
Christian

Fra : PMH

Dato : 06-08-08 17:25

"Ole Schultz" <schultz@fj3rnd3tt3.pc.dk> skrev i en meddelelse

> Afhængig af hvor meget ekstra udstyr du skal have med oveni burde der
> vel være 5-15K at hente på sådan en bil.

Ja det burde vel ligge i det lag..
Der kommer ekstraudstyr på for ca. 30k
Men om det kan lade sig gøre, det vil vise sig.. :)

Jeg tror iøvrigt at vi hopper en model op, og istedet springer på
en 308 HDI.
207'eren bliver nok alligevel for lille.

> Men gør som jeg, selv den gamle først. Så er forhandleren noget mere
> sulten når han ikke skal tage noget i bytte.

Jeg tror også det bliver enden af det..
Jeg vil gerne have 308'eren med Semi/Aut gear, men leveringstiden er
ukendt endnu..
Så måske bliver det først i det nye år..

> Btw. 20K hos VW er på de "små" modeller. På f.eks en veludstyret
> Passat TDI skal man have mindst 35K, har hørt om helt op til 50K sådan
> en model. Men det er selvfølgelig også en bil til en lille ½ million.

Jeg har hørt om "flåderabatter" helt op til 75k på den nye Passat,
vel og mærket for private..

PMH

Fra : Anders Majland

Dato : 06-08-08 22:21

> Jeg har hørt om "flåderabatter" helt op til 75k på den nye Passat,
> vel og mærket for private..

En nem måde at få en ide om at hvor den rigtige pris er henne af er at kigge
på leasingsfirmaernes opstillinger. Der står oftest hvad beskatningen vil
være og så er det jo bare at regne tilbage til den kontantpris som de har
brugt til at regne skatten ud ...

Dermed ikke sagt at en god krejler måske ikke kan få den billigere hos en
tilstrækkelig sulten forhandler, men hvis "skatteprisen" ligger 50000kr
under listeprisen så er det da ikke dumt at have i baghovedet. På
bilrabat.dk kan man også se en række biler med rabat - se på lagersalg og
puljerabat.

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 09-08-08 19:58

> Vi i familien påtænker at anskaffe en spritny
> Peugeot 207 HDI.
>
> Skal jeg forvente at kunne hente lidt rabat på sådan en svend..??

Jeg fik knap 15.000 i rabat - købt 3 måneder før premieren i Danmark

Mvh
Hans