brugt bådvogn købes
Fra : neessund@ofir.dk

Dato : 17-09-08 04:09

jeg er interesseret i en brugt bådvogn, som kan passe til en 30 fords
sejlbåd, som vejer 3,5 t. bådvognen skal være i god stand
hilsen Erling

Fra : Torben Bach

Dato : 17-09-08 16:27

<neessund@ofir.dk> skrev i en meddelelse
jeg er interesseret i en brugt bådvogn, som kan passe til en 30 fords
sejlbåd, som vejer 3,5 t. bådvognen skal være i god stand
hilsen Erling

Hej Erling
Det ønske hører nok mere til i dk.marked.privat.baad.

Mvh
Torben

Fra : kkjjohansen@stofanet~

Dato : 06-10-08 11:23

On 17 Sep., 12:09, neess...@ofir.dk wrote:
> jeg er interesseret i en brugt bådvogn, som kan passe til en 30 fords
> sejlbåd, som vejer 3,5 t. bådvognen skal være i god stand
> hilsen Erling

Jeg vil gerne sælge min bådvogn - er du fortsat interesseret? Brugt
til 4,5 ton båd
Hilsen Kjeld

Fra : Per Pedersen

Dato : 14-10-08 21:29

Hej Kjeld !

Jeg vil muligvis gerne købe den !

Hvad er prisen ? kan den bruges til en Saga 27 ?

Hvor i landet ?

Mvh. Per