Nu sælges D10 modem fra Nordisk Mobiltelef~
Fra : Ukendt

Dato : 17-09-08 11:00

Man kan jo håbe på, at der er ved at være "styr på butikken" ... så de
overlever på længere sigt.

"3" lover nu fordobling af transmissionshastigheden på deres mobile
bredbånd, og det ser ud til at Nordisk Mobiltelefon vil følge trop ...
næppe i samme takt, men alligevel ... De påstår i hvert fald, at de har
sat hastighederne op. Det må komme an på en prøve ...

Flemming Torp - Gimle - DEN-61 - X-342 - Helsingør

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-08 11:02

Jeg glemte at vise linket:
http://www.ice-net.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-08 21:26

Husk blot at hastighedopgraderingen er en ændring til 3Gplus og det
supporterer D10 ikke. Det kræver D35'eren.

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-08 21:41

God pointe. Det havde jeg helt overset ..
Nu venter jeg og ser tiden an ... Det går faktisk rimeligt med min
magnetantenne og D10 ... bare ikke til upload ... Det er håbløst.
D35'eren frister jo en del ... Måske næste sæson ...

Flemming Torp - Gimle - DEN-61 - X-342 - Helsingør

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i
en meddelelse news:48d167f5$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : blueocean

Dato : 19-09-08 04:54

On 17 Sep., 22:41, "Flemming Torp" <fletopkanelbolle2rp.danmark>
wrote:
> [...]
> Flemming Torp - Gimle - DEN-61 - X-342 - Helsingør
>
> "Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i

JA det vil jeg også venter og se , hvad som sker, lige på vej op
gennem øresund på svenske side, med en rt god forbindelse.

Sejler hilsen
Gert

Fra : Børge Wedel Müller

Dato : 30-09-08 18:46

Hvad hedder egentligt den svenske hjemmeside?
Er de ved at harmonisere priserne?

mvh
/Børge

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-08 19:59

"Børge Wedel Müller" <boerge@myller_fjern.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder egentligt den svenske hjemmeside?
> Er de ved at harmonisere priserne?
>
> mvh
> /Børge

Hej Børge,

den svenske hjemmeside: http://www.nordiskmobiltelefon.se/

Om de harmoniserer priserne ved jeg ikke.

venlig hilsen

JN

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-08 20:05

"JN" <jnsnabelalightstorm.dk> skrev i en meddelelse

> "Børge Wedel Müller" <boerge@myller_fjern.dk> skrev i en meddelelse

Og hov... det er et stykke tid siden jeg har været på den danske
hjemmeside - der er godt nok sket noget med både indhold, design o.s.v...
(måske vi kan håbe på en seriøs indsats fra firmaets side nu ?

venlig hilsen

JN