Skrue til Yamaha 30 hk
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 07-09-08 15:12

Når nu bror lort har været på besøg på havnen og har stjålet skruen fra min
båd - opdagede det umiddelbart inden afgang - hvor finder jeg en ny - billig
+ hurtig levering?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Per

Dato : 07-09-08 16:37

3140 Abildgaard wrote:
> Når nu bror lort har været på besøg på havnen og har stjålet skruen
> fra min båd - opdagede det umiddelbart inden afgang - hvor finder jeg
> en ny - billig + hurtig levering?

Hvem fa... stjæler dog sådan noget - rystende hvor lavt man kan synke - jeg
mener at gøre sig til tyv for en Skrue !!!

Hvordan har de gjort det - fra vandsiden ?

Prøv at tage en tur til Ishøj, Tempo både - jeg vil tro de har hvad du
søger...

/ Per

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 07-09-08 18:36

Per wrote:

> [...]
>
> Hvordan har de gjort det - fra vandsiden ?
>
> Prøv at tage en tur til Ishøj, Tempo både - jeg vil tro de har hvad du

Dunno. Den ligger ikke i vandet men på trailer. Viser sig, at idioterne også
har taget en runde efter benzin og andet grej i skurene

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'