Benzinforbrug Volvo B20
Fra : Mikael Ø. Jensen

Dato : 02-09-08 17:45

Hej

Jeg overvejer at købe motorbåd som skal være en blanding mellem en
familiebåd og en speedbåd.
Jeg har bla. kigget på en Skagerak 21 som har en 1985 Volvo B20 Benzin med
130 HK. Den har en topfart på ca. 20 knob og planer ved ca. 15. - men er der
nogle der ved hvad sådan en fætter har af benzinforbrug?

Mikael Østergaard Jensen
mj38@mail.danmark
Lav danmark om til dk

Fra : Kilgasto@gmail.com

Dato : 02-09-08 12:40

Min Yamaha 85hk bruger ca 10 liter benzin i timen. Det virker
naturligt at din vil bruge lidt mere, alt efter hvor ofte du vil sejle
topfart.

Hilsen
Kilgasto