Hej jeg mangler dele til virago xv750
Fra : Per Christiansen

Dato : 03-08-08 10:30

Hej jeg mangler en sissybar til en virago xv 750

har i andre stumper er jeg muligt interesseret

udstødning
sadel
fremflytersæt
emblemer til tank og sideskjolle guld
og andre dele.

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 03-08-08 10:36

"Per Christiansen" <p@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg mangler en sissybar til en virago xv 750
>
> har i andre stumper er jeg muligt interesseret

> [...]

Jeg tror du er i forkert gruppe.
Prøv:
dk.marked.privat.motorcykel.stumpemarked
--
Michael D

Fra : TWL

Dato : 03-08-08 13:03

Per Christiansen wrote:
> Hej jeg mangler en sissybar til en virago xv 750
>
> har i andre stumper er jeg muligt interesseret

> [...]
http://www.mcgaragen.dk/Reservedele/Yamaha/XV-modeller.htm

Thomas

Fra : Finn og Angela

Dato : 03-08-08 16:29

"TWL" <tw-lichtFJERN@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.mcgaragen.dk/Reservedele/Yamaha/XV-modeller.htm
>
> Thomas

Dejligt for en gang skyld at se en oversigt med gode billeder - men det var
dog nogle hambre priser: 600.- for et forgaffel emblem, 1500.- for
bremsegreb med hovedcylinder etc. Måske det kunne svare sig at checke
nypriser?

Ellers:
http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/items/Motorrad-Kraftradteile__xv_W0QQ_nkwZxvQQ_flnZ1QQ_sacatZ14780QQ_scZ1QQ_sopZ1

(Bla. fremflyttersæt (ender om 2 timer, EUR 20,50 budt) og udstødning,
cromcovers med emblemer etc.)

-eller http://www.marktplaats.nl/ (skriv "XV" i "Zoek" feltet øverst til
højre og vælg dernæst "Motoren > onderdelen/Yamaha")

Finn