Man skulle være Top Gear vært........
Fra : TDN

Dato : 03-08-08 09:31

http://www.bt.dk/article/20080802/underholdning/80802018/

Prøve så mange fede biler og så derudover have råd til smør på brødet (sådan
godt og vel) ikke dårligt - jeg gad godt bytte

Mvh
Thomas

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 03-08-08 11:47

TDN skrev:
> http://www.bt.dk/article/20080802/underholdning/80802018/
>
> Prøve så mange fede biler og så derudover have råd til smør på brødet
> (sådan godt og vel) ikke dårligt - jeg gad godt bytte

Det kan du jo prøve. Eller gøre noget ved det og lave et lignende
program til DR eller TV2?

--
Niels

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-08-08 12:25

"TDN" skrev

> jeg gad godt bytte

Jow, du skal være velkommen, men det kan være at "man" ikke gad se det så :)

- Peter

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-08 20:22

"TDN" <tdnfjerndette@tele2adsl.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.bt.dk/article/20080802/underholdning/80802018/
>
> Prøve så mange fede biler og så derudover have råd til smør på brødet
> (sådan godt og vel) ikke dårligt - jeg gad godt bytte

Også jeg, men de er nu alle pengene værd!