dfmc?
Fra : jhillerup

Dato : 20-07-08 03:37

hej der i gruppen!
så lykkedes det og få taget lidt billeder af varaderoèn, det har taget
lidt tid da jeg ikke har gidet og sætte mig ind i hvordan digi-
kameraet fungere, og så kan jeg ikke finde ud af og oprette et nyt
galleri inde på dfmc ;o( er den nede eller hvad? det kunne oxo være
mig, der er edb-spadser

jesper
varadero

Fra : Richard

Dato : 20-07-08 16:10

jhillerup wrote:

> galleri inde på dfmc ;o( er den nede eller hvad? det kunne oxo være
> mig, der er edb-spadser

Nej, der er da adgang til gallerierne på dfmc.dk - kan du ikke logge ind?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
VFS'er én masse

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 20-07-08 16:33

Richard skrev den 20 jul 2008 i news:g5vkh1$vpo$1@abbeden.bunk.cc:

> Nej, der er da adgang til gallerierne på dfmc.dk - kan du ikke
> logge ind?

Jo, login og gennemsyn er muligt men:

Der er pt ikke adgang til redigering af profil, upload af billeder -
vistnok alt der hedder noget med "gem". Tony har i tidligere tråd
orienteret og arbejder gratis på sagen ( i sin fritid

Information om de danske nyhedsgrupper:http://usenet.lundhansen.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-07-08 21:32

Arne Lorenzen wrote:

> Der er pt ikke adgang til redigering af profil, upload af billeder -
> vistnok alt der hedder noget med "gem". Tony har i tidligere tråd
> orienteret og arbejder gratis på sagen ( i sin fritid

Lige præcis. Der er en del af tingene jeg er nødt til at kode lidt om da
den måde det i sin tid blev lavet på (tilbage i 2002-2003-stykker) ikke
var så optimal. Jeg har lige launchet Jomito som er et nyt kæmpe online
projekt og det tager al min tid lige pt. Så for at undgå at spammerne
overtager hele DFMC i mellemtiden så er det ikke muligt at oprette noget
derinde. Jeg skal nok orientere når det hele spiller igen

--
Tony

Fra : jhillerup

Dato : 22-07-08 04:31

Så for at undgå at spammerne
> overtager hele DFMC i mellemtiden så er det ikke muligt at oprette noget
> derinde. Jeg skal nok orientere når det hele spiller igen
>
> --
> Tony

super-dejligt med ild-sjæle!
fortsat god sommer