TPT billeder?
Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 19-07-08 21:21

Hej NG

Jeg så at offrødderne havde parkeret deres cykler lidt alternativt. (som de
nu har får vane, det er nu en fryd at se de gutter) Desværre fik jeg ikke et
billede. De havde stillet dem "oven på hinanden" som en skuptur. Var der
nogen der fik et billede?

Mange hilsner

Charlotte. Korsør

Fra : news.tele.dk

Dato : 19-07-08 22:00

"Charlotte P. Korsør" <Taarnborgvejfjerndette@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> de nu har får vane, det er nu en fryd at se de gutter) Desværre fik jeg
> ikke et billede. De havde stillet dem "oven på hinanden" som en skuptur.

er du stadig intresseret i at tage til Bike and Beachparty hos Hisingislan
i gøteborg, næste weekend??

Biker hilsen René Rasmussen

Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 19-07-08 22:11

> er du stadig intresseret i at tage til Bike and Beachparty hos Hisingislan
> i gøteborg, næste weekend??
>
> Biker hilsen René Rasmussen

God hukommelse.
Ja det er stadig meningen. kører nok fredag. skal du også?

Mange biker hilsner

charlotte

Fra : news.tele.dk

Dato : 19-07-08 22:18

> God hukommelse.
> Ja det er stadig meningen. kører nok fredag. skal du også?
>
> Mange biker hilsner
>
> charlotte
>hej igen
ja det skulle jeg da men måske vi kan slå følgeskab sammen jeg regner med at
køre på den 2 hjulede derop hvad med dig??
Biker hilsen René

Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 19-07-08 22:26

> ja det skulle jeg da men måske vi kan slå følgeskab sammen jeg regner med
> at
> køre på den 2 hjulede derop hvad med dig??

Er der andre måder?

Hvilken vej tager du over? Hvor starter du fra?

Kan evt. køre allerede torsdag. Så kan man jo nå at se lidt.

Mange sommer hilsner

Charlotte.

Fra : René

Dato : 20-07-08 07:43

> Er der andre måder?
>
> Hvilken vej tager du over? Hvor starter du fra?
>
> Kan evt. køre allerede torsdag. Så kan man jo nå at se lidt.
>
> Mange sommer hilsner
>
> Charlotte.
>Andre måder?? hmm ja så er der jo bilen meeen nu er jeg jo altså
motorcykellist og med det vejr de har snakket om at det skulle blive
så kan det vist ikke blive andet en den 2 hjulede.

Jeg bor i Ringsted og når jeg køre til Sverige så tager jeg færgen fra
Helsingør til Helsingborg (HH Ferries) det er den billigste 240kr. for en
retur
såvidt jeg husker det fra sidste gang jeg var afsted og det var til Wild
Turkeys
pokerun i Halmstad d. 28 juni.

Jeg kan muligvis også køre om tordagen men så bliver det nok først ved 12.00
tiden,
jeg kender en hel del Svenskere der også køre derop om tordagen så der er
nogen deroppe.

Du er velkomen til at ringe til mig eller sende nig en mail direkte på :
Tlf. 60661826, mail rlysbjerg123@gmail.com ved mail fjern tallene
Biker hilsen René

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 20-07-08 09:44

On Sun, 20 Jul 2008 08:43:28 +0200, René <rlysbjerg@gmail.com> wrote:

> [...]
>retur
>såvidt jeg husker det fra sidste gang jeg var afsted og det var til Wild

Dvs. det er anden gang du kører over broen indenfor et år.
Så er HH Ferries ikke længere billigst, men derimod broen med et
bropas.
Bropasset gælder i et år, og koster 240.
Derefter koster en mc-tur 60kr pr enkelttur.

Fra : René

Dato : 20-07-08 10:28

"Per K. Nielsen" <pkn.usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> bropas.
> Bropasset gælder i et år, og koster 240.
> Derefter koster en mc-tur 60kr pr enkelttur.

nu var det færgerne jeg henviste til da der jo er 2 færgeselskaber der
sejler på den rute, og
med hensyn til broen så er den tur jo længere og køre ihvertfald når man
skal til Halmstad eller Gøteborg
og så er det nu rart syntes jeg at lige få en pause og lidt drikkelse samt
noget at spise.

Biker hilsen René

Fra : Armand

Dato : 20-07-08 16:36

René skrev:

> [...]
> skal til Halmstad eller Gøteborg
> og så er det nu rart syntes jeg at lige få en pause og lidt drikkelse

Det kan jeg godt forstå efter den lange tur fra Ringsted
Hvad angår distancen, så er den vel i grunden ikke meget længere end det
stræk man lader sig transportere på færgen(*) :-/
Tidsmæssigt må færgeturen udligne mer-distancen og med omkostningsfaldet
v.h.a. bropasset er der snart kun forstokkethed som argument for at tage
færgen :-/

(*):
Efter den faste forbindelse over Storebælt er der pludseligt blevet
meget længere til København her fra Jylland!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 20-07-08 16:59

Armand skrev:

> Det kan jeg godt forstå efter den lange tur fra Ringsted
> Hvad angår distancen, så er den vel i grunden ikke meget længere end det
> stræk man lader sig transportere på færgen(*) :-/

OK, jeg kunne også have slået efter først!
Hele 50 mer-km's er der iflg. viamichelin.com
Alligevel burde man næsten kunne hente dém alene i kraft af sejltiden og
ihvertfald i kraft af den samlede billeterings; vente og sejl -tid :-|

--
Armand.

Fra : René

Dato : 20-07-08 17:11

> [...]
> Alligevel burde man næsten kunne hente dém alene i kraft af sejltiden og
> ihvertfald i kraft af den samlede billeterings; vente og sejl -tid :-|

jamen det er ikke såmeget det at der xx antal km.længere over broen ej
heller udgifterne
men den pause det gir at tage færgen og så glemmer du måske også at der
bruges mere
brænstof ved at køre over broen så det skal jo altså også tages med i den
samlede udgift
færge kontra bro, og nu har jeg de sidste 3 år været 5 til 6 gange hvert år
i Halmstad/Gøteborg
og det tager altså længere tid at køre over broen.
Det er ihvert fald min erfaring og også andres der i blandt Svenskere.

Biker hilsen René

Fra : Steen Gruby

Dato : 20-07-08 17:20

On Sun, 20 Jul 2008 18:11:01 +0200, René <rlysbjerg@gmail.com> wrote:

Hej.

> [...]
>og det tager altså længere tid at køre over broen.
>Det er ihvert fald min erfaring og også andres der i blandt Svenskere.

Du har helt ret.
Og så afhænger det også noget af hvor man kommer fra.
Vi tager altid færgen Helsingør - Helsingborg,
Da vi kommer fra Stenløse er det længere at komme til broen end til
færgen, og så er der 80 Km op fra den svenske side til vi er samme
sted.
Jeg vil skønne turen til at være 100 Km længere via broen, og regnet i
tid er det en time mere end med færgen.
Så alt i alt er det hurtigere og billigere med færgen, og så er der jo
også tid til en kop kaffe og et stykke smørrebrød

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Armand

Dato : 20-07-08 18:52

Nu er jeg sq sur

Der er en "Ice cool" som har forsøgt at søge råd omkring et forældet
emne: Billede fra manual omkring montering af dæmpergummi i baghjulsnav
(binære grupper bevarer ikke indlæg særligt længe): Indlægget er forsøgt
kastet ind i denneher tråd men er samtidig fejlsendt til mig.
For at hjælpe og samtidig spare tråden for det planlagte indbrud har jeg
forfattet en længere forklaring vedhæftet et billede - Men tror i at
mandens adresse er valid?
Nix!

Dét er så også grunden til at jeg bryder ind i tråden med dette indlæg,
hvor manden må formodes at læse interesseret med:

Du kan rende mig, ice cool - jeg har allerede spildt for meget tid på
dig! :-|

--
Armand.
( i sjældent gnavent lune)

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-08 20:10

On Sun, 20 Jul 2008 19:52:04 +0200, Armand wrote:

> Nu er jeg sq sur

Huh ?? Hvilken tråd ? Hvilket indlæg ? Jeg ser ingen "iskold" :-|

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
12-6-08

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-07-08 20:45

Orla Pedersen skrev:

> Huh ?? Hvilken tråd ? Hvilket indlæg ? Jeg ser ingen "iskold" :-|

Hvad mon de kommer i kommunevandet i Fredricia i tiden, Armand virker
lidt, hmmm "forvirrende" ?

--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"

Fra : Armand

Dato : 20-07-08 20:55

J.C.Kløve skrev:

> Hvad mon de kommer i kommunevandet i Fredricia i tiden, Armand virker
> lidt, hmmm "forvirrende" ?

Som jeg skrev: "men er samtidig fejlsendt til mig"
Som jeg burde have skrevet: "men er istedet fejlsendt til mig"

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-08 21:00

On Sun, 20 Jul 2008 21:55:23 +0200, Armand wrote:

> Som jeg burde have skrevet: "men er istedet fejlsendt til mig"

Ohh !

Fra : John J

Dato : 20-07-08 20:28

Jeg kan kun undskylder!! det var ikke min mening. Armand.

Fra : Anders Houmark

Dato : 20-07-08 13:56

"Charlotte P. Korsør" <Taarnborgvejfjerndette@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:48824cc2$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> de nu har får vane, det er nu en fryd at se de gutter) Desværre fik jeg
> ikke et billede. De havde stillet dem "oven på hinanden" som en skuptur.

http://images.motorcykelgalleri.dk/uploads_alb_large_wm/118854_l.jpg

Hele brugerens album fra TPT er her:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7630

Mvh Anders

Fra : hamselv (dkmc)

Dato : 20-07-08 18:52

Charlotte P. Korsør skrev:
> Hej NG
> Charlotte. Korsør

De er benhårde, den gik vist ikke med min nissan hehe

NÅ, men har ikke det billede, men andre.

http://www.slowriders.dk/historier/nationale/toppen2008/toppen2008.htm

Meeeeeget lang tur hjem i bil.

hamselv herfra

Fra : John J