Poker-Rally i Nordjylland (MC eller bil ??~
Fra : BK

Dato : 14-07-08 21:00

Har i fler år deltaget i Djurs-Poker-Rally, som afvikles sidst på året og
hvor der køres rundt på Djursland til 7-8-9 klubber
www.djurs-poker-rally.dk

Nu kommer så Dansk-Poker-Rally, i Nordjylland
www.dansk-poker-rally.dk

Opbygningen er nogenlunde ens, og så vidt jeg kan se er personkredsen bag
den samme, så mon ikke det bliver lige så sjovt.
Der besøges dog ikke klubber.

Det der undre mig lidt er, at der skrives;
"Der køres mod Blokhus, hvor der køres på stranden fra Rødhus, 2.
korttrækning på stranden."
og
"Der køres videre ad stranden mod Løkken hvor kort nr. 4. trækkes ved
ishuset på stranden"

PÅ STRANDEN !!!!!

Kan man og må man det ??
Sand og salt !!!
3. august i badeferien !!!

....og er det egentlig for MC´er ???
....for der vises biler på siden, og BilXperten er sponsor.

MEN det er MC folk der arrangere det, så vidt jeg ved.

Er der nogen der kender til arrangementet, som faktsk har gode
penge-præmier.

Hilsen
Bent Kristensen

Fra : OZ3BTO

Dato : 15-07-08 11:58

"BK" <Kristus-Bent@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> MEN det er MC folk der arrangere det, så vidt jeg ved.
>
> Er der nogen der kender til arrangementet, som faktsk har gode

En del af strandene ved Blokhus og Løkkken må der køres på lige så vel som
Rømø

Umiddelbart må man faktisk køre på alle strande i DK.. Det er tilkørslen
dertil der oftes ikke er lovlig da man skal igennem klitter og det er no go

Dog ville jeg ikke turde at køre med en alm. MC på stranden.. Måske en off
roader men ikke alm. MC... Det er rigeligt svært at køre på en strand i bil
(4x4)

Kommer en del på Rømø strand og tyskerne er så gale at de køre med div. 2
hjulere på stranden .. hvilket af og til også går galt for dem
Man kan nemlig ikke se på sandet om det er blødt eller hårdt og rammer man
det bløde sand så synker dækket snildt 10cm ned i sandet

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 15-07-08 19:40

On Tue, 15 Jul 2008 12:58:27 +0200, "OZ3BTO" <no@spam.dk> wrote:

> [...]
>dertil der oftes ikke er lovlig da man skal igennem klitter og det er no go

Er du sikker på det? For jeg ved efter en lille samtale med en
politibetjent at det er forbudt at køre på østkysten af Grenen og der
er det ikke tilkørslen der kniber med.

--
Morten F. Søndergaard
RD 350 '84

Fra : OZ3BTO

Dato : 15-07-08 20:15

"Morten From Søndergaard" <from@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Er du sikker på det? For jeg ved efter en lille samtale med en
> politibetjent at det er forbudt at køre på østkysten af Grenen og der
> [...]

Og netop på tilkørselsvejen oppe på grenen er der store fede skilte der
viser det er forbudt.. Skrev også at det var umiddelbart alle strande i DK

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 15-07-08 21:20

On Tue, 15 Jul 2008 21:14:53 +0200, "OZ3BTO" <no@spam.dk> wrote:

> [...]

>viser det er forbudt.. Skrev også at det var umiddelbart alle strande i DK

Vi var kørt på stranden ved Tversted og havde så taget den op ad
vestkysten til spidsen af Grenen og den vej op er der ikke nogle
forbudt skilte. Vi slap dog for videre tiltale.

Jeg vil stadigt holde på at det er forbudt at køre på stranden, med
mindre at det specielt er tilladt, som på Rømø og vestkysten fra
omkring Blokhus og nordpå.

--
Morten F. Søndergaard
RD 350 '84