en vigtig lektie lært...
Fra : Dak

Dato : 14-07-08 16:34

At på min nuværende cykel bliver bagdelen ikke tungere end fordelen af
cyklen, som på en GS500E!

Tror i lige at det var svært at holde forenden opp samtidig med at man skal
lirke 2 sæt bremsekloder på plads.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-08 17:09

On Mon, 14 Jul 2008 17:33:33 +0200, Dak wrote:

> Tror i lige at det var svært at holde forenden opp samtidig med at man skal
> lirke 2 sæt bremsekloder på plads.

Huh ? Bremseklodser skiftes uden afmontering af hjul :-/ Og hjul afmonteres
efter at kaliprene er fjernet, og omvendt.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
12-6-08

Fra : Dak

Dato : 14-07-08 18:29

> Huh ? Bremseklodser skiftes uden afmontering af hjul :-/ Og hjul
> afmonteres
> efter at kaliprene er fjernet, og omvendt.

ja men skulle bare lige inspicere den der stang som holder fast i hjulet men
kom til at slippe cyklen for meget så de gik ud af klodserne. :-/ Man er vel
lidt doven.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"