HD-Augusta ;-)
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 14-07-08 16:23

Det bliver sværere at være "national fanatiker" i disse globaliseringstider.

http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=50506

--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"

Fra : Armand

Dato : 14-07-08 16:29

J.C.Kløve skrev:

> Det bliver sværere at være "national fanatiker" i disse
> globaliseringstider.
>
> http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=50506

Den gamle greves familienavn var nu altså Agusta!

Mon ikke at HD er blevet træt af at hælde penge i Porches lommer og
herigennem forsøger at tilkøbe sig europæisk know-how :-/

--
Armand.

Fra : Nielsen

Dato : 14-07-08 18:32

> Mon ikke at HD er blevet træt af at hælde penge i Porches lommer og
> herigennem forsøger at tilkøbe sig europæisk know-how :-/
>
> --
> Armand.

Så er Rotax måske snart købt også?

Forsøgte HD ikke noget lignende med Airmachetta for mange år siden (Ved godt
at navnet ikke er stavet rigtigt...)? Det gik sgu da ikke så godt....

/Ths.

Fra : Steen Gruby

Dato : 14-07-08 22:18

On Mon, 14 Jul 2008 17:28:46 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

Hej Armand.

>Mon ikke at HD er blevet træt af at hælde penge i Porches lommer og
>herigennem forsøger at tilkøbe sig europæisk know-how :-/

Er der ikke noget om at Ferrari har ståer fadder til topstykkerne på
MV?
Ferrari følger vel ikke med i indkøbet

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Armand

Dato : 15-07-08 16:54

Steen Gruby skrev:
> [...]
> wrote:
>
> Hej Armand.
>
> Er der ikke noget om at Ferrari har ståer fadder til topstykkerne på

Husker jeg ikke!
men det er også først fornyligt at det er gået op for mig at MV'en kører
med radial-ventiler
Aprospos: Hvilken viden skulle Ferrari have derom? Kører dé med
"radialere"??

> Ferrari følger vel ikke med i indkøbet

Næppe :-/
Ifald: Hvem skulle det lille lokale kulbrinte-bryggeri så også levere
fluidum til

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-08 07:51

On Mon, 14 Jul 2008 17:28:46 +0200, Armand wrote:

> Mon ikke at HD er blevet træt af at hælde penge i Porches lommer og
> herigennem forsøger at tilkøbe sig europæisk know-how :-/

Kunne også være noget med en toldmur. Måske ser vi snart EU-samlede HD'er

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
12-6-08

Fra : Christian Denfjerde

Dato : 17-07-08 12:41

On 14 Jul., 19:32, "Nielsen" <t...@invalid.dk> wrote:

> [...]
> at navnet ikke er stavet rigtigt...)? Det gik sgu da ikke så godt....

Aermacchi.

Chr IV

Fra : Hekto

Dato : 14-07-08 18:35

On Mon, 14 Jul 2008 17:23:25 +0200, J.C.Kløve wrote:

> Det bliver sværere at være "national fanatiker" i disse
> globaliseringstider.
>
> http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=50506

Frem og tilbage er lige langt!

Aermacchi købes af HD (AMF) - Aermacchi vælter og resterne købes af
Castiglioni-brødrene - Castiglioni'erne laver Cagiva (CAstiglioni GIovani
VArese) - Cagiva køber hvad som helst, herunder Ducati og langt senere MW
Agusta. - MW Agusta Group (Cagiva) sælges til HD!!!

Fra : Svenskeren

Dato : 15-07-08 07:03

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Det bliver sværere at være "national fanatiker" i disse
> [...]

Det har da længe været svært (og dumt) at være national fanatiker

Harley er lavet af Porche og delene kommer fra Japan. (Det er derfor den nye
kan styre, bremse og ikke går istykker )

Goldwing laves i USA (Stor tung og kan kun køre ligeud)

Hmm når jeg tænker over det, så kan man på en underlig måde godt være
National fanatiker, for mc'er lavet i usa er gode til at køre ligegud og
mc'er designet af europæere kan både styre og bremse.

Kh Svenskeren

Fra : Harald Blaatand

Dato : 15-07-08 10:56

--

Hvor har du ret Svensker !

Alle svenskere er blondiner med store bryster,de er pisse musikalske og
derfor er størtsteparten af hjerneaktiviteten konstant I brug til sang og
make up opgaver,en undtagelse er den svenske konge der som bekendt er meget
klog ! )

Mvh

Steen

Fra : Nielsen

Dato : 15-07-08 21:19

> Goldwing laves i USA (Stor tung og kan kun køre ligeud)

Blev lavet i USA. Men det bliver de ikke længere!

/Ths.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 15-07-08 22:05

Nielsen skrev:

> Blev lavet i USA. Men det bliver de ikke længere!

Det gør de da mig bekendt året 2008 ud, hvor efter produktionen flyttes
til Kumamoto og fabrikken i Maryswille skal ombygges til bilprodultion.

Fra : Nielsen

Dato : 15-07-08 22:31

> Det gør de da mig bekendt året 2008 ud, hvor efter produktionen flyttes
> til Kumamoto og fabrikken i Maryswille skal ombygges til bilprodultion.

Uha, så får vi biler, der ikke kan dreje og Goldwings, der kører som en 600
cc!

/Ths.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 16-07-08 09:56

Nielsen skrev den 15 jul 2008 i

> Uha, så får vi biler, der ikke kan dreje og Goldwings, der kører
> som en 600 cc!

Altså det der med at GW ikke kan dreje kommer an på chaufføren
http://video.google.com/videoplay?docid=3225741910485692506&ei=&hl=da

Fra : Ole Schultz

Dato : 16-07-08 10:51

On 16 Jul 2008 08:56:16 GMT, Arne Lorenzen
<alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Altså det der med at GW ikke kan dreje kommer an på chaufføren
>http://video.google.com/videoplay?docid=3225741910485692506&ei=&hl=da

Respekt!

Det er godt nok en hurtig 'pølsevogn'
Skal lige have sendt linket til en kammi i klubben som har en GW1500

mvh Ole

Fra : Armand

Dato : 16-07-08 15:22

Arne Lorenzen skrev:
> Nielsen skrev den 15 jul 2008 i

> Altså det der med at GW ikke kan dreje kommer an på chaufføren
> http://video.google.com/videoplay?docid=3225741910485692506&ei=&hl=da

Lyden afslører tydeligt at det er en 1500/1800

Fotografen bruger ellers godt af karrosseriet for at følge med -
Tilsyneladende er det ikke uden grund at ham foran har nogle gode
hang-out's

--
Armand.

Fra : Ole

Dato : 16-07-08 16:16

Armand wrote:

> Lyden afslører tydeligt at det er en 1500/1800
>
> Fotografen bruger ellers godt af karrosseriet for at følge med -
> Tilsyneladende er det ikke uden grund at ham foran har nogle gode
> hang-out's

Det er en 1800 , og så må myten som den Svenske skovtroll
elsker, været baberet ned fra en elg til en ged....

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/