Låne hjelm (58 cm) nogen dage?
Fra : Simon

Dato : 13-07-08 18:09

Hej

Efter nogen års pause håber jeg at blive motorcykel-ejer igen i morgen,
men min gamle hjelm er som sunket i jorden...?

Så for ikke at skulle styrte ud og købe den første/bedste, er der måske
een her som har en jeg må låne/leje? :)

På forhånd tak...

--
Simon | __o
Men are from here, and women | _`\ \_

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-07-08 22:42

Simon <s_kvinFJERNDETTEFILTERdal@yahoo.com> writes:

> [...]
>
> Så for ikke at skulle styrte ud og købe den første/bedste, er der
> måske een her som har en jeg må låne/leje? :)

Du finder nok ikke nogen som vil låne dig deres hjelm, da dens
sikkerhed afhænger rigtigt meget af hvordan den behandles. Men man kan
altså få en ny godkendt hjelm for 350,-, se bare på
http://www.louis.de under restposten.
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : Simon

Dato : 14-07-08 05:03

Jes Vestervang wrote:
> Men man kan
> altså få en ny godkendt hjelm for 350,-, se bare på
> http://www.louis.de under restposten.

For tydlighedens skyld: Jeg har skam tænkt mig at købe en ny i løbet af
den kommende uge; men håbede at kunne låne en aflagt/reservehjelm indtil
da.... :)

Fra : Niels.Pein@gmail.com

Dato : 15-07-08 04:43

On 13 Jul., 23:41, Jes Vestervang wrote:

> Du finder nok ikke nogen som vil låne dig deres hjelm, da dens
> sikkerhed afhænger rigtigt meget af hvordan den behandles. Men man kan
> [...]

Og så er der jo de tilfælde, hvor man kan argumentere at hjelmen
dybest set er overflødig.

http://www.joe-ks.com/archives_apr2007/CanYouFindTheKid.htm
--
Hilsen Niels
Bandit 1250 SA

Fra : Studo

Dato : 14-07-08 05:20

Den Mon, 14 Jul 2008 06:02:34 +0200 skrev Simon:

> For tydlighedens skyld: Jeg har skam tænkt mig at købe en ny i løbet af
> den kommende uge; men håbede at kunne låne en aflagt/reservehjelm indtil
> da.... :)

Hvad med at købe den første/bedste/billigste du kommer forbi. Og så
finder dig en anden i løbet af ugen. Så har du også en passagerhjelm.