blinkglas til Cx'er
Fra : Søren Kelly

Dato : 12-07-08 20:34

Hej alle
hvor pokker finde man et nyt blinklys glas til en CX 500 83 standard
det er sådan et rundt kedelligt et som sikkert er det samme til en million
modeller

hvad siger i
kan sagtens finde noget i uk men det er hele huset jeg skal bare bruge
glasset...

mvh Søren

Fra : Jan

Dato : 12-07-08 22:01

"Søren Kelly" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> million modeller
>
> hvad siger i
> kan sagtens finde noget i uk men det er hele huset jeg skal bare bruge

Kan købes hos snæsten alle aut. forhandlere i DK
Pris ca 40,-vær opmærksom på at der er 2 str. på de runde blinklygter(som
sidder på næsten en million forskellige modeller)

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-08 22:19

"Søren Kelly" <fsgbooking@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> million modeller
>
> hvad siger i
> kan sagtens finde noget i uk men det er hele huset jeg skal bare bruge

Hvis det er de samme som sidder på en Suz VX800 har jeg nogle du må få.

Mvh Kim

Fra : Søren Kelly

Dato : 12-07-08 23:54

> Hvis det er de samme som sidder på en Suz VX800 har jeg nogle du må få.
>
> Mvh Kim

hej kim

det lyder da fedt
hvor i landet bor du ?

mvh Søren

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-08 13:04

> hej kim

> det lyder da fedt
> hvor i landet bor du ?
>
> mvh Søren

I Ikast, men en anden skriver at de ikke passer.
Du er velkommen til at hente dem og se om han har ret

Mvh Kim

Fra : Grunnet

Dato : 13-07-08 08:16

I nyhedsmeddelelse: 48791fd0$0$90268$14726298@news.sunsite.dk,
skrev KimT" <detsortehul"snabela <detsortehul"snabela"hotmail.com>
følgende:
> "Søren Kelly" <fsgbooking@hotmail.com> wrote in message

> Hvis det er de samme som sidder på en Suz VX800 har jeg nogle du må
> få.
> Mvh Kim

Det er det ikke jvfr. MC-Nøglen.
Men da et nyt glas til CX500 - også jvfr. MC-nøglen - koster 20 kr. er det
da bare med at komme ned til den nærmeste MC-forhandler efter et.
http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=grdsd#/page534/

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Grunnet

Dato : 13-07-08 08:31

I nyhedsmeddelelse: 4879ab9b$0$15889$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
skrev Grunnet <neets@slet-disse-ord-besked.com> følgende:
> [...]
> Men da et nyt glas til CX500 - også jvfr. MC-nøglen - koster 20 kr.
> er det da bare med at komme ned til den nærmeste MC-forhandler efter

Nå - det link virkede ikke helt som ventet - det står på side 534

Fra : Søren Kelly

Dato : 13-07-08 10:27

> Nå - det link virkede ikke helt som ventet - det står på side 534

> [...]

tjep Steen
takker for info

Søren