Dækonline.dk
Fra : Henning Lund

Dato : 01-08-08 10:55

Når man køber dæk på den side, kan jeg se man for 100 kr kan få
dem monteret hos udvalgte mekanikere. De 100 kr omfatter de også
afballancering eller er det bare for montering af dæk? Nogen bud?

Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/
FJERNhl@lite.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 01-08-08 14:10

"Henning Lund" <dendurikke@lite.dk> skrev i meddelelsen
> Når man køber dæk på den side, kan jeg se man for 100 kr kan få dem
> monteret hos udvalgte mekanikere. De 100 kr omfatter de også
> afballancering eller er det bare for montering af dæk? Nogen bud?

Det er for begge dele.

--
Per
Solsejl Isabella, velholdt, A-mål 925 cm sælges. Fjern fjern i mailadresse

Fra : Henning Lund

Dato : 01-08-08 16:08

Per Henneberg Kristensen <phk@fjern_klikpost.dk> skrev:

> Det er for begge dele.

Tak for svaret.

Fra : Henning

Dato : 03-08-08 08:24

On Fri, 1 Aug 2008 11:55:19 +0200, "Henning Lund" <dendurikke@lite.dk>
wrote:

> Når man køber dæk på den side, kan jeg se man for 100 kr kan få
>dem monteret hos udvalgte mekanikere. De 100 kr omfatter de også
>afballancering eller er det bare for montering af dæk? Nogen bud?

Incl. det hele - også moms, selv om min montør forsøgte at lægge det
oveni!

Fra : Brian

Dato : 03-08-08 11:19

Henning wrote:

> Incl. det hele - også moms, selv om min montør forsøgte at lægge det
> oveni!

Er prisen ikke op til det enkelte værksted ?

Sidst jeg kiggede, synes jeg da at priserne var forskellige, ved de
forskellige montører.

/Brian

Fra : Niels Bengaard

Dato : 03-08-08 12:43

> Er prisen ikke op til det enkelte værksted ?
>
> Sidst jeg kiggede, synes jeg da at priserne var forskellige, ved de
> forskellige montører.
>
> /Brian

Værkstedet afgør selv prisen, hvad man skal betale står ret tydeligt ud for
det enkelte værksted.

Mvh Niels

Fra : Brian

Dato : 03-08-08 13:53

Niels Bengaard wrote:

> Værkstedet afgør selv prisen, hvad man skal betale står ret tydeligt
> ud for det enkelte værksted.

Det var også sådan jeg havde forstået det.

Så vidt jeg ved, har værkstederne intet med dækonline at gøre. De er bare
villige til at montere dæk, som de ikke selv har solgt.

/Brian