Autoværksted Storkøbenhavn.
Fra : Jorgen [DK/2600]

Dato : 01-08-08 09:13

Hej,

er der nogen herinde som kan anbefale troværdige/ærlige/billige
autoværksteder her i Storkøbenhavn. Desværre er vores nuværende mekaniker
afgået ved døden (!)...

mvh
Jørgen

Fra : OH

Dato : 02-08-08 10:23

"Jorgen [DK/2600]" <whatever@whatever.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> er der nogen herinde som kan anbefale troværdige/ærlige/billige
> autoværksteder her i Storkøbenhavn. Desværre er vores nuværende mekaniker

Den var svær, (troværdige/ærlige/billige mekaniker findes ikke) næsten en
umulighed, jeg bruger selv http://www.ambiler.dk/index.htm men det kommer an
på hvilken bil du har og hvor gammel den er, er den ældre ville jeg bruge
Ambiler, de autoriserede værksteder er blevet for dyre.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 02-08-08 10:42

On Fri, 01 Aug 2008 10:13:22 +0200, Jorgen [DK/2600] wrote:

> er der nogen herinde som kan anbefale troværdige/ærlige/billige
> autoværksteder her i Storkøbenhavn. Desværre er vores nuværende
> mekaniker afgået ved døden (!)...

Trist, men det sker jo at Sct. Peter kommer til at lægge timesedlerne
sammen i stedet for at se på dåbsattesten....

Mine forældre fandt en på Skjulhøj Alle (2720) til at lave service på
deres Scenic, men erfaringerne er endnu ikke indløbet. Selv er jeg for
meget kylling til at prøve andet end aut. Toyota.