Ny magnet til kofangeren?
Fra : Martin Bak

Dato : 31-07-08 18:48

Hvor kan jeg mon købe en ny magnet til min forreste kofanger? Ja, Mazda
burde selvfølgelig have den, men det er sikkert ret dyrt.
Det er dén der sørger for, at man altid kører med minimal afstand til den
forankørende jeg tænker på. Den har faktisk aldrig virket, men på den anden
side, -bilen bør jo være i orden. Den bagerste virker tilsyneladende som den
skal.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 31-07-08 19:17

Hej!

Martin Bak wrote:

> [...]
> side, -bilen bør jo være i orden. Den bagerste virker tilsyneladende som den

Mon ikke bare de har vendt den forkert fra fabrikken? Ud og prøve at vende den om ;)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Bjarne K.

Dato : 31-07-08 19:25

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote in message
> [...]
> forankørende jeg tænker på. Den har faktisk aldrig virket, men på den
> anden side, -bilen bør jo være i orden. Den bagerste virker tilsyneladende

Mon ikke du kan bruge samme model som bruges til gulplade versionen af Seat
Altea eller diverse BMW'er.

Bjarne K.

Fra : winddiesel

Dato : 31-07-08 15:29

On Jul 31, 8:25 pm, "Bjarne K." <n...@nej.ni> wrote:
> "Martin Bak" <forn...@fornavnefternavn.dk> wrote in message

Magneten på min virker FINT - omvendt.. da jeg parkerede på vores
omladeplads i søndags, og hev håndbremse, trak den lige en VW Golf
VR6'er med anhængertræk lige ind i den forreste kofanger

Bad pænt kællingen køre hjem, og træne koblingspunkt resten af
weekenden.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-08-08 01:56

On Jul 31, 7:47 pm, "Martin Bak" <forn...@fornavnefternavn.dk> wrote:
> [...]
> side, -bilen bør jo være i orden. Den bagerste virker tilsyneladende som den

Dagens indlæg

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Kate

Dato : 01-08-08 17:28

> [...]

> til den forankørende jeg tænker på. Den har faktisk aldrig virket,
> men på den anden side, -bilen bør jo være i orden. Den bagerste

Hmmm, jeg må vidst hellere op og klage over min bil, her virker den
forreste heller ikke og bilen er endda helt ny.

--
Kate

Kan du hjælpe en kat i nød? Se og læs om Doughnut her:
http://oliwer.dk/doughnut.htm
gerne ældre.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 01-08-08 17:41

On Thu, 31 Jul 2008 19:47:46 +0200, "Martin Bak"
> [...]

>side, -bilen bør jo være i orden. Den bagerste virker tilsyneladende som den

Og du skylder en gang skærmrens ) Men hvis finder en, der er
leveringsdygtig mangler jeg også et par stykker - og når nu den ene
bil formodentlig ryger til salg, skal den være i orden

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-08-08 02:19

On Aug 1, 6:40 pm, Ivan Madsen <karinogi...@gmail.com> wrote:

> Og du skylder en gang skærmrens ) Men hvis finder en, der er
> leveringsdygtig mangler jeg også et par stykker - og når nu den ene
> bil formodentlig ryger til salg, skal den være i orden

Jeg ved hvor du kan finde 3 som måske ikke er nye med de er meget
effektive:
Den ene sidder på en rød Avenue varevogn med pressinglad, den holder
sikkert tit i Hasselager.
De 2 andre sidder på 2 hvide Davidsen Partenere varevogne med lad,
begge set køre nordpå mod Randers ad E45 om eftermiddagen.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-08-08 19:34

Martin Bak skrev:
> [...]
> side, -bilen bør jo være i orden. Den bagerste virker tilsyneladende som den

Du kan prøve et lastbilværksted. Det ser ud til at den magnet der sidder
på dem er så kraftig at den kan trække biler ind fra magnetsporet.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk