Friske bilen HELT op !
Fra : T. Uborg Christianse~

Dato : 29-07-08 16:29

Hvor kan jeg sende bilen hen og få den frisket op ?
Kunne tænke mig at få den renset i lakken , poleret og med lakforsegling
osv osv..
Steder at kontakte ? Har du nogen erfaringer med det ?

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 29-07-08 17:22

T. Uborg Christiansen. <hh@somprut.fut> wrote:
> Hvor kan jeg sende bilen hen og få den frisket op ?

http://www.cartec.dk/bilplejecentre/bilplejecentre.php

--
ad

Fra : Finn Guldmann

Dato : 29-07-08 17:57

T. Uborg Christiansen. skrev:
> Hvor kan jeg sende bilen hen og få den frisket op ?
> Kunne tænke mig at få den renset i lakken , poleret og med lakforsegling
> osv osv..
> Steder at kontakte ? Har du nogen erfaringer med det ?

Hvis du bor i Sønderjylland så er der "Kabinerenseriet" i Padborg.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Mr@

Dato : 29-07-08 19:43

Midtjylland?
http://www.flemmingsbilpleje.dk/

--
\!/
(@@)

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-08 20:53

Min erfaring, høstet blandt bekendte dog,
siger mig tydeligt, at du bør køre den i skyggen
i din garage. Selv foretage behandlingen.
Du sparer fler tusinde kroner, og hvis
penge ikke spiller rollen, så får du bilens
mere trist sider at se, stenslag, smårevner
og lign. ting. og kan ta' nødvendige forholdsregler.
Har den ingen af disse småting, så gætter jeg også på
lakken er i så fin stand, du sagtens selv kan få den helt op at ringe.

Men hvis du lyster, så kommer der sikkert en del
links senere i tråden. Fra 3000,- og op gætter jeg på.
Eks. Ditecbehandlingen.