Diesel til 9,86 her til morgen, det begynd~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-07-08 01:35

Diesel til 9,86 her til morgen, det begynder snart at ligne noget
Det var YX / XY i Randers.
Dejligt hvis tendensen holder, de er dog slet ikke så hurtige til at
sætte det ned som op.
--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 29-07-08 10:32

>Diesel til 9,86 her til morgen, det begynder snart at ligne noget
>Det var YX / XY i Randers.
>Dejligt hvis tendensen holder, de er dog slet ikke så hurtige til at
>sætte det ned som op.

Det har også været dernede et par gange over den sidste uge her omkring
Holstebro.
Så det er ikke at brokke sig over :)

--
/Dennis
Diverse harware sælges

Fra : Søren

Dato : 29-07-08 10:38

Det ser generelt godt ud for prisudviklingen. At det så ovenikøbet sker
imens der er højsæson for brændstofforrbug giver kun endnu lysere udsigter.

Fra : Nicolai Mølgaard-And~

Dato : 29-07-08 11:02

Ja man bliver helt glad for priser i det niveau.

Så faktisk diesel til 9,77 kr. på Lystrupvej i udkanten af århus her til
morgen.

Kan nogen slå den.

Mvh.
Nicolai Mølgaard-Andersen
Tilst

Fra : Kate

Dato : 29-07-08 21:24

"Nicolai Mølgaard-Andersen" <spoilerkit@mail.tele.dk> wrote in

> Ja man bliver helt glad for priser i det niveau.
>
> Så faktisk diesel til 9,77 kr. på Lystrupvej i udkanten af århus
> her til morgen.

Misundelse er en grim ting, men øv. Her har den i dag ligget på 10,89
kr, godt nok noget under sit hidtige niveau, men stadig temmeligt dyrt,
suýnes jeg.
Da jeg købte min første dieselbil 3/11-06 tankede jeg for 9,18 kr i
Hvidovre, der er sket noget med prisen siden da

--
Kate

Kan du hjælpe en kat i nød? Se og læs om Doughnut her:
http://oliwer.dk/doughnut.htm
gerne ældre.

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-08 21:59

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Misundelse er en grim ting, men øv. Her har den i dag ligget på 10,89
> kr, godt nok noget under sit hidtige niveau, men stadig temmeligt dyrt,

Det er listeprisen
http://www.fdmbenzinpriser.dk/

"vores" priser er priskrigspriser

> Da jeg købte min første dieselbil 3/11-06 tankede jeg for 9,18 kr i
> Hvidovre, der er sket noget med prisen siden da

Da jeg købte min i april 08 tankede jeg for ca 8,90 kr literen -
priskrigspris!
Tilbage i 2001 eller 2002 tankede jeg for lige under 6 kr literen

--
/HB

Fra : Sørensen

Dato : 30-07-08 14:15

"HB" > skrev i
> Tilbage i 2001 eller 2002 tankede jeg for lige under 6 kr literen

Da jeg var ung i 70èrne havde den lokale brugs en bensinautomat der tog
5-kroner kan ikke huske literprisen.

vh.
Sørensen

Fra : Carsten Andersen

Dato : 29-07-08 11:50

Diesel til 9,86 her til morgen, det begynder snart at ligne noget
Det var YX / XY i Randers.

Klip

På OK i Gassum var den 9.64, og jeg havde lige tanket på Uno-X i Råsted til
9,86

Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-08 12:25

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i meddelelsen
Diesel til 9,86 her til morgen, det begynder snart at ligne noget
Det var YX / XY i Randers.
Dejligt hvis tendensen holder, de er dog slet ikke så hurtige til at
sætte det ned som op.

9,64 i Hjørring i morges

--
/HB

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 29-07-08 22:49

> [...]
>Det var YX / XY i Randers.
>Dejligt hvis tendensen holder, de er dog slet ikke så hurtige til at

Fik diesel 25/7 hos Statoil i Ishøj; 9,57 !

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-07-08 00:55

On Jul 29, 10:24 pm, Kate <dough...@oliwer.invalid> wrote:

> [...]
> Da jeg købte min første dieselbil 3/11-06 tankede jeg for 9,18 kr i
> Hvidovre, der er sket noget med prisen siden da

Det var nu dyrt. Jeg kan huske at for 3-4 år siden da vi købte vores
kunne man tit tanke til under 7 kr.

Fra : mugge

Dato : 30-07-08 09:52

Det var nu dyrt. Jeg kan huske at for 3-4 år siden da vi købte vores
kunne man tit tanke til under 7 kr.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Kan se at jeg tankede Golf2'eren 31-07 2003 for 4,62/l (det var under
normalen på ca 5,99 dengang)

mugge

Fra : Kate

Dato : 30-07-08 19:11

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote in news:f83ac4f1-cf77-
4595-b2db-8d81b7479971@a70g2000hsh.googlegroups.com:

> Det var nu dyrt. Jeg kan huske at for 3-4 år siden da vi købte vores
> kunne man tit tanke til under 7 kr.

Jamen, jeg lagde ikke mærke til dieselprisen før nov 2006, da jeg inden
da kørte benziner. Den eneste grund til jeg kendte prisen så eksakt er
at jeg fandt kvittering forleden dag i oprydningen og blev temmeligt
forbløffet, måske mest fordi de da lige havde sagt i radioen at prisen
på dies var steget med 1,5-2kr på et år. Da prisen så var labgt over de
11 kr kunne jeg jo så bare konstatere en stigning på 3 kr over 1½år.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-07-08 00:56

On Jul 29, 12:49 pm, "Carsten Andersen" <dubl...@yahoo.dk> wrote:
> "Christian B. Andresen" <t...@tiscali.dk> skrev i en meddelelsenews:a67e5ffa-f1dd-41ae-ae6e-28b99a593166@27g2000hsf.googlegroups.com...
> Diesel til 9,86 her til morgen, det begynder snart at ligne noget
> Det var YX / XY i Randers.
>
> Klip
>
> På OK i Gassum var den 9.64, og jeg havde lige tanket på Uno-X i Råsted til
> 9,86

Ser ud om om Randers N området er ved at være godt med for en gang
skyld.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-07-08 01:29

On Jul 29, 9:34 am, "Christian B. Andresen" <t...@tiscali.dk> wrote:
> Diesel til 9,86 her til morgen, det begynder snart at ligne noget
> Det var YX / XY i Randers.
> Dejligt hvis tendensen holder, de er dog slet ikke så hurtige til at
> sætte det ned som op.

I dag skulle jeg så tanke og det blev 9,77 samme sted

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-08 13:35

> [...]
> sætte det ned som op.

>I dag skulle jeg så tanke og det blev 9,77 samme sted

9.46 da jeg kom forbi hjørring idag... Det går den rigtige vej.

--
/HB