Periodisk syn spørgsmål.
Fra : Ukendt

Dato : 23-07-08 21:14

Har lige fået sådan et brev og under betaling står der "Synshallen
fastsætter selv priserne for syn og omsyn i fri konkurrence".

Har man nu heller ingen faste priser på det.

Hvordan sætter synshallen prisen på et periodisk syn, årgangen af bilen
eller hvad.

kimila

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-07-08 21:31

kimila skrev:

> Hvordan sætter synshallen prisen på et periodisk syn, årgangen af
> bilen eller hvad.

Der er jo tale om private firmaer, så dét...

Mange skilter med det; regn med en 400-450 kr.
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-08 21:38

> Der er jo tale om private firmaer, så dét...
>
> Mange skilter med det; regn med en 400-450 kr.

Tak for svaret.

Har lige kikket på de forskellige synshaller og det svinger mellem 450 -
499.

Så det bliver 499 for mig da det er sjælland og det er jo tåbeligt at bruge
en masse benzin for at sparer 50 kr.

kimila

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-07-08 21:42

kimila skrev:

> Tak for svaret.

Velbekomme.

> Har lige kikket på de forskellige synshaller og det svinger mellem
> 450 - 499.
>
> Så det bliver 499 for mig da det er sjælland og det er jo tåbeligt at
> bruge en masse benzin for at sparer 50 kr.

Ja.

Havde dog konens igennem til en 400-las sidste uge (i Sdr.Jylland).

FDM havde osse tilbud til medlemmer - 420 var det vist.

Fra : Tom

Dato : 23-07-08 23:34

> Velbekomme.

> Ja.
>
> Havde dog konens igennem til en 400-las sidste uge (i Sdr.Jylland).

Gav jeg også hos A+ (Toyota) i sønderborg, men det blev så også en ommer med
2 knækkede forfjedre :-/

--
Tom

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-07-08 08:31

Tom skrev:

> Gav jeg også hos A+ (Toyota) i sønderborg, men det blev så også en
> ommer med 2 knækkede forfjedre :-/

Bil&Co?

Knækkede forfjedre var vist osse en Granada-specialitet.

Fra : Tom

Dato : 25-07-08 12:23

> Bil&Co?

Aner det ikke, ved kun det var ved det gamle Mercedesværksted :)

> Knækkede forfjedre var vist osse en Granada-specialitet.

Tja det er i hvert fald 2. gang det sker på mondeo'en så evigt holder de
ikke :)

--
Tom

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-07-08 22:53

Tom skrev:

> Aner det ikke, ved kun det var ved det gamle Mercedesværksted :)

"Bil&Co" (ved siden afdem ihvertfald)

> Tja det er i hvert fald 2. gang det sker på mondeo'en så evigt holder
> de ikke :)

Fuk!

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-07-08 06:32

On Fri, 25 Jul 2008 13:23:10 +0200, "Tom" <christensen@bigfoot.com>
wrote:

>Tja det er i hvert fald 2. gang det sker på mondeo'en så evigt holder de
>ikke :)

Dem har du så ikke fået skiftet til ST200 standard?

Fly

Fra : Tom

Dato : 26-07-08 12:03

> Dem har du så ikke fået skiftet til ST200 standard?

Jeg har haft den sænket engang, men bilen skrabte for meget imod kantsten,
så de originale røg på igen.

-
Tom

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 24-07-08 18:13

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har man nu heller ingen faste priser på det.
>
> Hvordan sætter synshallen prisen på et periodisk syn, årgangen af bilen

Husk at checke om arbejde, fagforening eller andre steder du er medlem har
en aftale med f.eks. Aplus.
Man kan jo lige så godt spare hvor der spares kan.

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved