"Hér er verdens [10] bedste biljagter" :-)~
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-07-08 10:03

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-07-08 10:20

Hej!

Hans Paulin (6310) wrote:

> http://jp.dk/kultur/article1396060.ece

De glemte så lige highway-scenen i Matrix 2, men ok ;) Den er
selvfølgelig proppet med digitale effekter, men ret imponerende.

Nå ja, og så skulle Bullit op på #1 på listen :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : .J.S...

Dato : 23-07-08 11:35

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message
> http://jp.dk/kultur/article1396060.ece

Jamen jamen, hvor er Il Tempo Gigante, Herbie og Ud at køre med de skøre ???

Fra : Allan F

Dato : 23-07-08 11:40

> http://jp.dk/kultur/article1396060.ece
>
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Hvad med 'Subway' - en duel mellem en Peugeot 1.9 GTi og en Mercedes S500?

Fra : Allan F

Dato : 23-07-08 11:48

http://www.youtube.com/watch?v=_lJ7ghAzZGE

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-07-08 13:45
Fra : Bruno

Dato : 23-07-08 19:30

Hans Paulin (6310) wrote:
> http://jp.dk/kultur/article1396060.ece

Det er da en håbls liste.

Der mangler i hvertfald:

Duellen
Vanishing Point
Terminator 3

og så er der "C'etait un Rendezvous" eller hvordan det nu skrives. Ikke
teknisk set en biljagt og vel snare en tidlig forløber for alle "Getaway
in XXXX" filmene, men den er altså for vild. Den er vist mest kendt som
"Ferrari in Paris", men det er faktisk en Mercedes hvor der så er lagt
ferrari lyd på bagefter.

Mvh
Bruno

Fra : Morten Calundan

Dato : 23-07-08 21:10

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> wrote in message
> [...]

Den liste må være skrevet af ukompetente personer ?

Ellers er det blot rækkefølgen efter disse to?
1: Løbet fra Bjergkøbing Grand Prix (Spørg hvem som helst der har set filmen
ung som gammel)

2. Åbningsscenen fra The Cannonball Run, hvor en gammel Countach udradere en
Pontiac Firebird http://www.youtube.com/watch?v=AIYtP8TXBF4

- Morten

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-08 22:59

"Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> skrev :

> http://jp.dk/kultur/article1396060.ece

Om jeg begriber Blues Brothers kun er nummer 2 ;)

--
Jan_stevns

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-07-08 08:29

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 24-07-08 18:03

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Om jeg begriber Blues Brothers kun er nummer 2 ;)

Nu var det jo ikke listen over "jagten med flest smadrede politibiler som
resultat"

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-07-08 16:51

Hans Paulin (6310) wrote:
> http://jp.dk/kultur/article1396060.ece

Hvad med "Væk På 60 Sekunder" (den originale) ?
http://www.imdb.com/title/tt0071571/
Med en næsten timelang biljagt

Hvad med "Gumball Rally" ?
http://www.imdb.com/title/tt0074597/
Med flere fede biler/jagter, AC Cobra, Ferrari Daytona Spider osv.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-07-08 22:36

Per Beer Hansen skrev:

> [...]
>
> Hvad med "Gumball Rally" ?
> http://www.imdb.com/title/tt0074597/
> Med flere fede biler/jagter, AC Cobra, Ferrari Daytona Spider osv.

Kan du ikke brænde dem til mig - så skal jeg gerne svare på dine spørgsmål

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-07-08 13:40

Hans Paulin (6310) wrote:

> Kan du ikke brænde dem til mig - så skal jeg gerne svare på dine
> spørgsmål

Hvad, har du ikke engang set dem, det er et manglende led i din opdragelse

Her er et lille klip fra "Gumball Rally":
http://www.youtube.com/watch?v=Fnl4Y-nYdJE

Og her kan du se lidt fra "Gone In 60 Seconds":
http://www.youtube.com/watch?v=FZBveyGqO5o
I den film er der en biljagt, som varer en lille time (mener at det er 53
minutter).

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-07-08 22:47

Per Beer Hansen skrev:

> Hvad, har du ikke engang set dem, det er et manglende led i din
> opdragelse

Så må du jo hjælpe mig!

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=FZBveyGqO5o
> I den film er der en biljagt, som varer en lille time (mener at det

Tror den har været vist fra Tyskland

Jeg vil godt ha et humoristisk islæt som i "Blues Brothers"

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-07-08 09:02

Hans Paulin (6310) wrote:

> Så må du jo hjælpe mig!

Hvis bare jeg ku'

> Tror den har været vist fra Tyskland
>
> Jeg vil godt ha et humoristisk islæt som i "Blues Brothers"

"Gumball Rally" har et humoristisk tema, det er om én stædig politimand, som
forsøger at stoppe løbet, på mange forskellige måder uden at det lykkes. Til
sidst kan han dog give alle deltagerne en parkeringsbøde, fordi de holdt i
målområdet for længe

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-07-08 21:36

Per Beer Hansen skrev:

> [...]
> uden at det lykkes. Til sidst kan han dog give alle deltagerne en
> parkeringsbøde, fordi de holdt i målområdet for længe

Lidt har osse ret