En lille bøn til gruppen
Fra : Allan

Dato : 21-07-08 19:29

Jeg er en meget flittig læser af gruppen, og nyder blandt andet de indlæg
som Folmer kommer med, men der er virkelige en ting der gøre mig lidt "små
gnaven", og det har intet med biler, (motor)cykler eller andre trafikanter
at gøre. Heller ikke den danske vejstandard kom for skud denne gang.

Nææ, det som virkelig går mig på er, at stort set alle, ikke nævnt igen
glemt, medtager hele det indlæg man svare på.

Prøv at kikke tråden "Kære brevkasse" igennem, og set det indlæg som Tom har
svaret på (Og det er ikke for at hakke på Tom eller andre)

Her er hele Folmer's indlæg medtaget engang til.

Gør mig glad, og "klip" det meste af indlægget væk, for det er sgu lidt
"træls" at skulle scrolle op og ned, når man skal følge de forskellige
indlæg

/AB

Fra : Søren Blom

Dato : 21-07-08 19:38

"Allan" <Allan@sletmig.dk> skrev

> Gør mig glad, og "klip" det meste af indlægget væk,

Syndes du skrev, at det var en lille bøn du havde

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Allan

Dato : 21-07-08 19:45

> Syndes du skrev, at det var en lille bøn du havde

Du har ret, jeg beklager at jeg har formuleret mig uklart

/AB

Fra : Klaus G.

Dato : 21-07-08 19:55

> Nææ, det som virkelig går mig på er, at stort set alle, ikke nævnt igen
> glemt, medtager hele det indlæg man svare på.
Enig, det øger virklig hastigheden når man læser diverse indlæg igennem. Jeg
er selv begyndt at klikke videre hvis folk ikke viser en lille smule
interesse i at de lige gider bruger de få sekunder, det tager at klippe i et
indlæg.

> Gør mig glad, og "klip" det meste af indlægget væk, for det er sgu lidt
> "træls" at skulle scrolle op og ned, når man skal følge de forskellige
> indlæg
Det er jo lidt det samme som på fora på diverse hjemmesider, der kan en
person poste en serie billeder så de blive vist i tråden, uden at man skal
klikke på dem. Det er der for så vidt ikke noget galt i, hvis de ikke er
aalt for store og fucker det hele. Men der er så lige de næste 10 personer
som ALTID skal quote de billeder med, så tråden pludselig bliver på
adskellige sider, fordi de samme billeder går igen 10gange...

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Søren

Dato : 21-07-08 20:08

[Snip .. for det kan Allan godt lide ]

> Prøv at kikke tråden "Kære brevkasse" igennem, og set det indlæg som Tom
> har svaret på (Og det er ikke for at hakke på Tom eller andre)

Nu vi er ved brok om stilen:

Jeg synnes at enmer som "Kære brevkasse" burde staffes med bøde eller
samfundtjeneste Jeg gætter på at tråden i virkligheden har et brugbart
enme - som uden problem kunne have været skrevet i emnefeltet, så man
ved om det er et indlæg der kunne have interesse. Emnet "Kære brevkasse"
fortæller ca. ingenting om hvad jeg kan forvente at indlæget indeholder.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-07-08 20:20

"Søren"

> Jeg synnes at enmer som "Kære brevkasse" burde staffes med bøde eller
> samfundtjeneste

Overskriften lægger ret så præcist op til indholdet i Folmers indlæg, så jeg
er meget uenig med dig :)

- Peter

Fra : Søren

Dato : 21-07-08 20:46

Peter Lykkegaard skrev:
> "Søren"

> Overskriften lægger ret så præcist op til indholdet i Folmers indlæg, så
> jeg er meget uenig med dig :)

Overskriften ligger bestemt ikke op til indholdet, men derimod den
anvendte skrivestil.

Indholdet i indlæget er en snak om Hyundai VS. europæisk bil - hvilket
man skal skal være mere end almindlig skarp for at se ud fra enmet.
Hyundai intereserede kan derfor være gået glib at dette indlæg .. og
folk for hvem Hyindai rager en høstblomst - kan have spildt tid.

Du må gerne være uening med mig .. bare flertallet vil være enig.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-07-08 21:31

"Søren" skrev

> Indholdet i indlæget er en snak om Hyundai VS. europæisk bil

Inholdet er en kommentar til indtil mange tråde der omtaler østasiatiske
biler som nogle elendige rustbunker der end ikke er værdige som bil nr 4

- Peter

Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-07-08 23:20

Søren skrev:
> [...]
> folk for hvem Hyindai rager en høstblomst - kan have spildt tid.
> Du må gerne være uening med mig .. bare flertallet vil være enig.

Jeg vil så melde mig i den uenige flok.

Alene det at Folmer er skribenten vil normalt betyde et indlæg af mere
end almindelig læseværdi.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk

Fra : Søren

Dato : 22-07-08 18:52

Finn Guldmann skrev:

> Jeg vil så melde mig i den uenige flok.
>
> Alene det at Folmer er skribenten vil normalt betyde et indlæg af mere
> end almindelig læseværdi.

ava .. man kan altså spare sammen til at ikke at skrive brugbare enmer?
Nu må I sgu holde. Det gør jeg ihvertfald.

NRN

mvh søren

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-08 20:32

On Mon, 21 Jul 2008 21:08:17 +0200, Søren <spammers@die.young> wrote:

> [...]
>ved om det er et indlæg der kunne have interesse. Emnet "Kære brevkasse"
>fortæller ca. ingenting om hvad jeg kan forvente at indlæget indeholder.

Det er nok den dybere mening med overskriften. Hvis man spørger "hvad
gør jeg nu?" og så har dybt specifikke spørgsmål til udfald på
mellemgasfordeleren på en NSU Prinz3 fra '60 var det måske en ide at
have det som emne i stedet. Af og til optræder der "skæve tråde" her i
gruppen og det er en del af charmen - at en tråd om "diesel tomgang"
ender med en debat om brug af maskinen for at varme de stakkels
forkølede chafutters mødige legemer op er en biting.
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-07-08 12:21

> [...]

>ved om det er et indlæg der kunne have interesse. Emnet "Kære brevkasse"
>fortæller ca. ingenting om hvad jeg kan forvente at indlæget indeholder.

I denne gruppe er det flintrende ligegyldigt.

Uanset emnelinie, så kan man være sikker på, at efter ganske få indlæg
handler det om noget andet interessant.

Du kan jo bare gøre som jeg. Jeg er ligeglad med emnelinien, men
kigger på hvem trådstarteren er. Det giver som regel en mere sikker
indikation på kvaliteten.

--

Venlig hilsen
Folmer