Berlingo 1,4 i gearkasse
Fra : DerGolf

Dato : 20-07-08 20:18

En veninde har kørt hendes Berlingo tør for gearolie. (utæthed ved en
kardanflange) Nu trænger den til en ny gearkasse. Det er mig der skal finde
en til hende.
Hvordan kan jeg se ude ved en hugger om det er den rigtige? Har den en
kendingsbogstav? Og hvor sidder den?
Findes der gearkasser fra andre Citoën eller Peugeot biler der passer til
denne Berlingo?
Stelnummeret er:VF7MFKFXF6515**** (de sidste 4 kender jeg ikke)
med venlig hilsen
Michael

Fra : Martin Bak

Dato : 20-07-08 21:50

"DerGolf" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> kendingsbogstav? Og hvor sidder den?
> Findes der gearkasser fra andre Citoën eller Peugeot biler der passer til

Det er nu meget nemt. Ring til en hugger der er medlem af DAG (Dansk Auto
Genbrug) De har et omfattende edb-register, så man kan nemt finde
oplysninger om de stumper man vil have.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ole Boesen

Dato : 22-07-08 18:39

Du skal finde motornummeret for at få den gearkasse, der passer lige netop
til din bil. Ellers kan du få store problemer.

mvh

Ole Boesen