Trabant værksted i Kbh. området?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-07-08 21:29

Er der nogen der kender et værksted eller en mekanikker i Kbh. området
med lidt forstand på Trabant?
Syntes jeg har set et på den ordlige del af Amager, men kan ikke huske
hvor det er...

Mvh
TKJ

Fra : Andersen [3650]

Dato : 19-07-08 07:37

"Thomas Jensen" <tkjnews@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender et værksted eller en mekanikker i Kbh. området med
> lidt forstand på Trabant?
> Syntes jeg har set et på den ordlige del af Amager, men kan ikke huske
> hvor det er...

Hvis det er motorproblemer burde ethvert
knallertværksted kunne klare det

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-07-08 10:14

Andersen [3650] wrote:
> "Thomas Jensen" <tkjnews@gmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Hvis det er motorproblemer burde ethvert
> knallertværksted kunne klare det

Find et af de utallige værksteder der har hyret østtyske mekanikere

/F