Godt spørgsmål - som tidligere nævnt er jeg i samme situation med Opelen.
Jeg har brokket mig over:
1. Jeg syntes at der var nuanceforskelle mellem lak på tag og lak i øvrigt.
Resultat: to Opel værksteder siger det er mig der er hysterisk og at der
ikke er nogen nuanceforskel. En autolakerer siger at der ER forskel men at
det ikke kan udbedres så det bliver bedre.............
2. Jeg beklagede mig over at radioen "knirkede" når bildøren blev åbnet?????
Lød som om den kørte en CD ind - Resultat: Radio skiftet med det samme uden
vrøvl.
Foreløbige erfaringer - garantien udløber om en måned - updates
følger.........
Har talt med Opel Serviceafdeling og meldingen derfra var: "Hvis der er det
mindste så sørg for at få åbnet en sag her (hos Opel Danmark" så du ikke
kommer ud over garantipeioden før en periodisk fejl bliver permanent" (Har
jeg nemlig prøvet
)
Kom du i øvrigt videre med overvejelserne om et "tjek" hos applus?
Garantitjek eller hvad det nu hed???
VK
"Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns9ADF4C096B00henrikstidsendk@130.225.247.90...
> Jeg har ik lige nogen dokumenter på hvad fabriksgaranti på sådan en Toyota
> egentlig dækker - og her til aften kom vi så til at snakke om det.
>
> Mekanik fejl, motorfejl, elektriske fejl osv går jeg ud fra er dækket.
>
> Men hvad med f.eks. en ting som at en af højtalerne skratter når der
> bliver
> skruet lidt op for musikken? En nøglefjernbetjening hvor batteriet løber
> tør? Eller med andre ord, hvor går grænsen mellem almen slitage og ting
> der
> er dækket af garanti?
>
> Vil meget gerne både høre subjektive meninger og erfaringer fra den
> virkelige verden. Hvad kan man få dækket på fabriksgaranti, hvor går
> grænsen?
>
> --
> Henrik Stidsen -
http://henrikstidsen.dk/
>
http://fuglemarkedet.dk/ - Danmarks online fuglemarked!