Bilalarm?? Kigget på Defa 821, men....
Fra : flejac@gmail.com

Dato : 16-07-08 21:32

Hejsa Hoveder,

Ja så er man vendt frygteligt tilbage ;)

Men jeg står med det dilemma at jeg har besluttet mig for at der skal
en alarm i min nuværende bil og har fået foreslået en Defa 821 som et
godt og muligt bud. Men hvordan er de som alarmer og findes der andre
alternativer der er bedre/billigere men som stadig også er
forsikringsgodkendte.

Mine ønsker er følgende:
Centrallås styring (bilen har centrallås, men bare ikke fjernbetjent)
Startspærre
Og selvfølgelig alarm funktion :)

Er dog ikek sikker på om det der kabine eller mikrobølge overvågning
er brugbart eller hva, men har overvejet en glasknusesensor, men hvad
siger folket?

Fra : Evo Light

Dato : 23-07-08 20:19

On Wed, 16 Jul 2008 22:31:51 +0200, flejac@gmail.com wrote:

> [...]
>
>Er dog ikek sikker på om det der kabine eller mikrobølge overvågning
>er brugbart eller hva, men har overvejet en glasknusesensor, men hvad

Ingen kommentarer eller gode forslag?
--
Evo Light Aka TFugl etc

1993 Lancer V (CB) 1600 "SemiDefekt"