Golf 4 fra 1998 Håndbremser
Fra : hans poulsen

Dato : 14-07-08 17:46

Den er åbenbart ikke selvjusterende har lige skiftet skiver og klodser.
Den skal strammes men hvor.
Hans.

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-08 19:30

"hans poulsen" <poulsen@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Den er åbenbart ikke selvjusterende har lige skiftet skiver og klodser.
> Den skal strammes men hvor.
> Hans.

Jo - håndbremsen er selvbremsende. Er du sikker på, at det ikke bare er dine
kalibre, som hænger - armen skal kunne gå frit indtil modholdet nåes.

mvh
Torben Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-08 19:31

"Torben Madsen" <tmSNABELAvw-madsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
dine
> kalibre, som hænger - armen skal kunne gå frit indtil modholdet nåes.

Selvbremsende - sikke da noget vrøvl, jeg der fik skrevet - der
skulle have stået selvjusterende...

mvh
Torben Madsen

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 15-07-08 21:23

"hans poulsen" <poulsen@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Den er åbenbart ikke selvjusterende har lige skiftet skiver og klodser.
> Den skal strammes men hvor.
> Hans.
Det er den. Jeg kan ikke læse hvof' du mener den skal justeres, el.i
detaljer se hvad du har gjort. Så fat i en GDS-bog og læs hvon' det gøres
selv.