Faceliftet BMW 3-serie
Fra : Lars

Dato : 14-07-08 16:48

Hep,

Så er der en faceliftet 3-serie på vej:

http://www.leftlanenews.com/bmw-3-series.html

Den ligner jo sig selv ret meget... Men lidt yderligere brug af LED i
blinklysene osv... Til gengæld ser det ud til at de nu er på vej til
at genindføre knapper i iDrive

http://www.leftlanenews.com/wp-content/plugins/iimage-gallery.php?idpost=8043&idg=1&idi=23

Jeg syn's jo ellers at når man først lige har fanget konceptet i det
der er i den eksisterende E90'er er det faktisk ret cool ikke at
skulle ramme forskellige knapper i betjeningen. Men det nye går jo nok
også at vænne sig til

** Lars

Fra : TL

Dato : 20-07-08 07:38

On Mon, 14 Jul 2008 15:47:44 GMT, in dk.fritid.bil Lars
<nomail@nothing.here.se> wrote:

> [...]
>der er i den eksisterende E90'er er det faktisk ret cool ikke at
>skulle ramme forskellige knapper i betjeningen. Men det nye går jo nok

Jeg fandt meget hård kritik af iDrive, da jeg læste anmeldelser for
købet af min 335i Coupe, men jeg synes faktisk at det virker ret godt.
Det eneste jeg savner, er touch screen når navigationssystemet skal
programmeres.

Fra : Lars

Dato : 20-07-08 10:39

On Sat, 19 Jul 2008 23:37:30 -0700, TL <tl_dp@adelphia.net> wrote:

>Jeg fandt meget hård kritik af iDrive, da jeg læste anmeldelser for
>købet af min 335i Coupe, men jeg synes faktisk at det virker ret godt.

Ja enig, jeg syntes bestemt kritikken er "overgjort". Man skal lige
gøre sig selv den tjeneste at læse afsnittet om iDrive i manualen -
men så fungerer det altså også.

>Det eneste jeg savner, er touch screen når navigationssystemet skal
>programmeres.

Det gør jeg egentlig ikke... Jeg syntes touchskærm er lidt for godt
til at samle fedtfingre mv. Og adressesøgningen er ret OK, bare det at
jeg kan søge på vejnavne uden at kende byen på forhånd er altså smart
- det var bestemt en feature jeg savnede i min MFD2 navi.

hilsen Lars

Fra : Mogens

Dato : 20-07-08 11:37

"Lars" <nomail@nothing.here.se> skrev i en meddelelse

> Jeg syntes touchskærm er lidt for godt til at samle fedtfingre mv.

Dét må da være et spørgsmål om overfladebehandling. Jég ejer også en
touch-screen, og den "samler" ikke på fedtede fingre...

Fra : Lars

Dato : 20-07-08 14:29

On Sun, 20 Jul 2008 10:37:20 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

>Dét må da være et spørgsmål om overfladebehandling. Jég ejer også en
>touch-screen, og den "samler" ikke på fedtede fingre...

Det er det nok!

Den MFD2 der var i min Octavia var ikke en touchscreen - men man
skulle heller ikke mere end bare strejfe den så samlede den
fedtfingre. Det samme gjorde skærmen i min E39.

I E60 sidder skærmen jo lidt fremme og oppe så man kommer ikke
umiddelbart til at røre ved den.

Anyhow, jeg savner ikke touchskærm ift navigation med en knap eller
tre - begge dele kan imo fungere godt når det bare er lavet rigtigt.

** Lars