Hente bil i Tyskland, hvordan?
Fra : Ukendt

Dato : 13-07-08 08:26

Hej, hvordan henter men lettest (og billigst) en bil i tyskland?

Jeg skal se på op til 3 biler, så jeg er nødt til selv at være kørende (det
går ikke at tage toget derned og køre hjem i bilen).
Min egen bils maks last er 1500kg, så jeg kan ikke låne en autotrailer og
køre i egen bil.

Hvad har jeg så af muligheder?
(Har kun lille kørekort)

Mvh Kim
Ikast

Fra : PMH

Dato : 13-07-08 09:41

"KimT" <detsortehul"snabela"hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad har jeg så af muligheder?
> (Har kun lille kørekort)

Tag en makker med..

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-08 17:37

On Sun, 13 Jul 2008 09:25:59 +0200, "KimT"
<detsortehul"snabela"hotmail.com> wrote:

> [...]
>går ikke at tage toget derned og køre hjem i bilen).
>Min egen bils maks last er 1500kg, så jeg kan ikke låne en autotrailer og

Der findes små firmaer, der tilbyder assistance i den slags.
http://www.autohenter.dk er en mulighed - der findes sikkert andre
hvis du søger lidt rundt omkring.
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Erik B. Hansen

Dato : 13-07-08 18:44

"KimT" <detsortehul"snabela"hotmail.com> wrote in

> Jeg skal se på op til 3 biler, så jeg er nødt til selv at være kørende
> Hvad har jeg så af muligheder?

Har du overvejet at leje en bil fra lufthavnen/togstationen, tage rundt og
se på de 3 biler og aftale med den du ender med at købe, at han leverer
bilen hvor du skal aflevere lejebilen?

--
vh, Erik BH