"Hønsenet" i kåbesider
Fra : Jesper.Scheel.Bech@g~

Dato : 11-07-08 03:58

Hej,

Er der nogen som har erfaring med at sætte "hønsenet" i hullerne i
kåbesider?

Hvad for noget net bruger i?

Hvordan sætter i det fast?

Pft
Jesper

Fra : Torben Scheel

Dato : 11-07-08 11:04

Jesper.Scheel.Bech@gmail.com wrote:

> Er der nogen som har erfaring med at sætte "hønsenet" i hullerne i
> kåbesider?

Udseende? Hvepse? Jeg har sat det originale fine gitter i FJ-kåben fast
med tagrendelim og 2K polyester.

> Hvad for noget net bruger i?

Jeg ville nok fare i biltema efter et alugitter (eller THansen hvis jeg
havde travlt).

> Hvordan sætter i det fast?

Karosserikit der aldrig bliver helt hårdt er nok sagen.

--
vh
Torben

Fra : Ninja Rider

Dato : 11-07-08 22:30

Hejsa

> Udseende? Hvepse? Jeg har sat det originale fine gitter i FJ-kåben fast
> med tagrendelim og 2K polyester.

Der sætter sig nemt dyr og lign fast i det.

> Jeg ville nok fare i biltema efter et alugitter (eller THansen hvis jeg
> havde travlt).
Biltema's er fint

Rudelim... og så er det sort og gemmer det godt. Ellers bare alm MS
Polymer fugemasse. Det holder stortset alt på alt. Tager bare langtid om
at tøre.

Mvh emil

--
Mvh Emil Gundersen
EGSkilte.dk

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 13-07-08 21:06

Jesper.Scheel.Bech@gmail.com skrev:
> Hej,
>
> Er der nogen som har erfaring med at sætte "hønsenet" i hullerne i
> kåbesider?
>
> Hvad for noget net bruger i?

Alu-"net" fra T-Hanen

> Hvordan sætter i det fast?

Klipper det til så det går ca 2-4 cm ud over kanten af det hul det skal
sidde i.
Former det så det passer og sidder som det skal. (skal sidde af "sig
selv" uden at vippe, eller lignende)

hælder rigeligt med 2K-lim på overlappet og venter de 10-20 min det er
om at tørre

vupti

--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"

Fra : Jesper.Scheel.Bech@g~

Dato : 15-07-08 12:45

On 11 Jul., 11:57, Jesper.Scheel.B...@gmail.com wrote:
> Hej,
>
> Er der nogen som har erfaring med at sætte "hønsenet" i hullerne i
> kåbesider?
>
> Hvad for noget net bruger i?
>
> Hvordan sætter i det fast?
>
> Pft