Fællestur til kaffe-tingeling i Kalun.....~
Fra : Morten Christensen

Dato : 20-07-01 22:33

Hey NG.

I tirsdags fablede Dennis Guzzi og jeg om, at søndagen måske var værd at
spilde på at køre den megalange vej til Kalundborg, for at mødes med alle de
andre forskruede mc-ister...

Nu er det bare sådan, at vi allerede har lavet en lille hot date med
Karoline's v/Middelfart selvsamme weekend - nemlig den sidste søndag i
måneden, hvor der desværre også er mødet i Kalundborg. (Og jeg som troede at
Kalundborg-mødet var denne søndag... Hvorfor er der da også SÅ mange søndage
i denne måned?? *S*)

Dennis og jeg er ihvertfald blevet enige om, at vi drager hele turen til det
vest-fynske søndag d. 29/7, så vi er derovre inden startskuddet kl 14:30

Nogen, der er med på ideen?

Afgang fra Shell i Sydhavnen, København kl 105 og videre derfra til endnu
et opsamlingssted - nemlig Shell-tanken & Mac-D. i Køge, hvor vi jo også
samles til Stevns-mødet.
Fra Køge vil der så være afgang kl 11:00, hvor vi hopper direkte på High-way
til Nyborg.
I Nyborg drejer vi så fra Motorvejen og dens vildfarne madkasse-førere, og
følger den gamle hovedvej gennem skov, krat og tov'lige landmænds
gårdspladser og til sidst ender vi forhåbentligt i Middelfart v/ Karoline's
cafeteria.

Alt efter hvordan det går, så er det måske turen værd, at hjemturen går
omkring det sydlige fyensland - bagvendt fra den beskrivelse, som Armand gav
tidligere i gruppen. Når vi så når The Very Big Belt Bridge, så må det vist
være om til de forskellige interessanter's lyst til indstillingen af deres
"hane"....:c)

Nå, men alt ialt, er det jo små 400 km der skal fræses ind på uret's
lystavle, så husk nu at smør kæden, tank drømmedyret helt op, og lad os så
komme derud af på de vilde stepper (Nej, nej, Rittig og Armand.... ikke *så*
vilde stepper *S*)
Husk også, at Broen koster kr. 125,- hver vej at passere...

Are You ready to go?

Sign Up, Please

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup,

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 20-07-01 23:48

"Morten Christensen" <mochr@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hey NG.
> *KLIP*
> >
> Are You ready to go?
>
> Sign Up, Please

Lyder spændende.

Jeg vil godt med *GGGGGGG*

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Armand

Dato : 21-07-01 00:17

> [...]
> I Nyborg drejer vi så fra Motorvejen og dens vildfarne
> madkasse-førere, og følger den gamle hovedvej gennem skov, krat og

Landevejen over Fyn er den originale "hovedvej A1" fra da
Lillebæltsbroen blev indviet i midten af 30'erne, og som fortsatte på
østsiden af storebælt!
Størstedelen af den fynske strækning er det lige stykke på
Roskilde-distancen (udlagt efter kompas fra horisont til horisont!) op
af dage og omtrent lige så kedelig som motorvejen (dog ikke igennem de
otteogfyrre(?) lyskryds rundt om Odense!), så glem den passus med
gårdspladserne

--
Armand.
(der ligger med tæerne i middelhavet netop dén søndag; men har lokket

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 23-07-01 19:26

> (der ligger med tæerne i middelhavet netop dén søndag; men har lokket
> Grewy
> til at være vært for en given D.F.M.-samling hos MC-Chaufførerne!)

Jahh-jahh !!, du vil altså ikke møde os igen, selv din cykel har du solgt,
så du slipper for at køre til Malerklemmen !

Tsk-tsk........ bælts.......

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Armand

Dato : 23-07-01 23:42

Dennis Hellan Pedersen <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> skrev i en

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> Jahh-jahh !!, du vil altså ikke møde os igen, selv din cykel har du
> solgt, så du slipper for at køre til Malerklemmen !
> Tsk-tsk........ bælts.......

Monsteren er ellers væk - Til fordel for en af de sorte 750 SS'ere!
Og dén regner jeg da ellers med at skulle ud at teste ved passende
lejlighed - Og "passende" er vel noget at jeg(!) anskuer

Men denne søndag bliver(!) det altså ved Middelhavet frem for Storebælt,
og med Startour frem for CB4½

--
Armand

Fra : Niels Morell

Dato : 21-07-01 07:33

> Husk også, at Broen koster kr. 125,- hver vej at passere...

Sidste weekend betalte jeg godt nok kun kr.120 hver vej

Go´ tur foriøvrigt

Niels Morell