Opråb til det danske folk ...
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-07-08 23:19

Fartgrænserne brydes i stor stil ved motorvejsbyggeri. Arbejderne er
utrygge, men de er vant til at være åvervågne på jobbet.
http://jp.dk/indland/aar/article1388993.ece

- Peter

Fra : Tau

Dato : 11-07-08 06:09

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Fartgrænserne brydes i stor stil ved motorvejsbyggeri. Arbejderne er
> utrygge, men de er vant til at være åvervågne på jobbet.
> http://jp.dk/indland/aar/article1388993.ece
>
> - Peter

For mange år siden da jeg var en grøn bilist, (ca 40 år siden.) kørte jeg
forbi et vejarbejde i sønderjylland. jeg havde lidt for meget fart på og det
var ret dumt . Jeg passerede en, der var ved at sprøjte flydende asfalt ud
over samlingerne i vognbanerne, han syntet nok jeg var for tæt på og kørte
for hurtigt.
Da jeg kom til Aalborg kunne jeg se at han havde vendt sprøjten ud mod min
kørebane, og jeg var sort hele vejen op til sideruderne.
Det var et helvede at fjerne, og det har jeg lært af.
fortsat god sommer og kør ordentlig derude

vh
Poul

Fra : ShutEye

Dato : 11-07-08 07:28

<klip>
> [...]
> Det var et helvede at fjerne, og det har jeg lært af.
> fortsat god sommer og kør ordentlig derude

Hehehe så ku' du lære det - gad godt have set dit ansigtsudtryk :)