slutseddel underskrevet :)
Fra : TP

Dato : 10-07-08 16:54

Det var sgu svært at finde efterfølgeren. Den skulle jo være enorm, køre
uendeligt på literen, være sikker som en panservogn, ha alt i udstyr og så
helst ikke koste noget Har brugt 2 mdr på at læse og surfe rundt efter
erfaringer med din og dat bil. Hver gang den "rette" var fundet, skulle
konen høre om det. efter få uger begyndte hendes øjne at "stille på
uendeligt" når jeg havde fundet den nye rette bil. Gad vide hvorfor
Og gad vide om I andre ikke også har været det igennem

nå, men Fabia Greenline indkøbt og skal hentes næste uge, så nu kan
Cordoba'en kommer på pension (til salg).
og sikke muligheder. Cordobaen var opgivet til 19,6 og har aldrig været
under 20 - typisk gik den 23. Fabiaen er opgivet til 24,4, så go home lupo

Mvh TP
Snart Fabia 1.4 TDI
Cordoba SDI snart til salg
R1100RS til... tjae, den er jo altid god at have

Fra : Mikael

Dato : 10-07-08 15:14

On 10 Jul., 17:54, "TP" <n...@yahoo.com> wrote:
> [...]
> under 20 - typisk gik den 23.  Fabiaen er opgivet til 24,4, så go home lupo

Tillykke med den, bliver spændende at se hvor langt du kan strække
dråberne.

Mikael