vw boble dæk
Fra : joppe

Dato : 09-07-08 13:26

Er der nogen der ved hvor i dk man kan få dæk til en vw boble. Det er
145SR15.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 09-07-08 21:25

Er det her noget der kan bruges?
http://kortlink.dk/5h2q

Fra : joppe

Dato : 10-07-08 12:25

Nej desværre ikke. Disse er med "lav" profil. Det skal være uden noget
profil nævnt. Mener de er lige så høje som brede eller evt 80 profil
eller noget deromkring.

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-08 19:19

Nej desværre ikke. Disse er med "lav" profil. Det skal være uden noget
profil nævnt. Mener de er lige så høje som brede eller evt 80 profil
eller noget deromkring.

Det tror jeg der er næsten rigtigt, jeg mener det er 83%.

Mvh Ove

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-08 19:24

On Fri, 11 Jul 2008 20:18:36 +0200, "Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk>
wrote:

> [...]
>eller noget deromkring.
>
>Det tror jeg der er næsten rigtigt, jeg mener det er 83%.

Flueknepperi in spe - 82% så vidt jeg husker........bare fordi!

--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-08 19:27

On Fri, 11 Jul 2008 20:23:48 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>Flueknepperi in spe - 82% så vidt jeg husker........bare fordi!

og bare for at være totalt utålelig, tror jeg nok, dækpusherne skriver
/80 i deres materiale

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 12-07-08 08:17

Ivan Madsen skrev:

> og bare for at være totalt utålelig, tror jeg nok, dækpusherne skriver
> /80 i deres materiale

Nu må du ikke blive uenig med dig selv. Det er 82%.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-08 19:40

On Wed, 9 Jul 2008 12:25:44 -0700 (PDT), joppe
<jesperbjerregaard@gmail.com> wrote:

>Er der nogen der ved hvor i dk man kan få dæk til en vw boble. Det er
>145SR15.

Du kan jo prøve en af specialklubberne - eller måske Erwin Kadow på
Artellerivej. (32955660 - sakset fra vwnettet.dk)