Med rundt
Fra : Ukendt

Dato : 07-07-08 16:31

For ca 1½ måned siden blev jeg ringet op af en journalist fra P&T's folder
"MED RUNDT" som spurgte om jeg ville være med i en artikel om mc kørsel.
Jeg spurgte hende om hvor hun havde fundet mig, og hun fortalte at det var i
denne nyhedsgruppe.
Selvfølgelig ville jeg da være med. Vi snakkede om løst og fast omkring min
mc, og det at køre ture, vi var omkring sikkerhed og videre til det sociale
aspekt ved mc kørsel. Der er ikke den større videnskab i det, men blot en
snak om min indfaldsvinkel til mc kørsel..
3 uger efter skulle der tages billeder til artiklen, og fotografen og jeg
blev enige om at Rødvig havn på Stevns ville være et godt sted. Se selv
billederne.
Folderen udkommer idag og bliver lands omdelt (2,2 mill)

Hilsen
Bo

Fra : Ole

Dato : 07-07-08 16:42

Bo S. wrote:
> [...]
> billederne.
> Folderen udkommer idag og bliver lands omdelt (2,2 mill)

Flot..

Så må vi jo se om alle MCister er fartgale idioter
eller bare almindelige mennesker der nyder de manglende
2 hjul.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-08 16:47

On Mon, 7 Jul 2008 17:30:59 +0200, Bo S. wrote:

> Folderen udkommer idag og bliver lands omdelt (2,2 mill)

Og læst

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
12-6-08

Fra : Ole

Dato : 07-07-08 16:50

Orla Pedersen wrote:

> Og læst

Hmm... intet spor af den.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Ib Tinning

Dato : 07-07-08 20:20

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-08 21:28

Nej, du får det som et omslag på de reklamer som du sikkert får tonsvis af.

/Bo

Fra : Jim Andersen

Dato : 09-07-08 10:17

Bo S. wrote:
> Folderen udkommer idag og bliver lands omdelt (2,2 mill)

Er læst.

Fra : Armand

Dato : 09-07-08 15:38

Jim Andersen skrev:

> Er læst.

Ditto hér!
Sobert!

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-07-08 07:04

Bo S. wrote:

> Folderen udkommer idag og bliver lands omdelt (2,2 mill)

Nå, det er da første gang jeg har savnet at få reklamer. Kan den ses
online et sted, eller fornægter post.dk alt hvad der transporteres
elektronisk?

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-08 13:39

Hej Torben
Jeg har lagt den ind her, til glæde og sorg for en masse minglere )
http://24.dk/user/stange/perma/2008/07/08/Med_rundt
--
Venlig hilsen
Bo

Fra : Torben Scheel

Dato : 10-07-08 14:30

Bo S. wrote:
> Hej Torben
> Jeg har lagt den ind her, til glæde og sorg for en masse minglere )
> http://24.dk/user/stange/perma/2008/07/08/Med_rundt

Tak for det! Fin artikel

--
vh