Må man dette?
Fra : Sven

Dato : 07-07-08 20:31

Hej.
Bil, Toyota Yaris 1,4 D med trækkrog. Max vægt på krogen er 400 kilo uden
bremser på hængeren. Min anhænger har en egenvægt på 150 kg og en maxvægt på
500 kilo, og den har ikke bremser. Må jeg køre med denne trailer forudsat,
at den samlet max vejer 400 kilo?

Sven

Fra : Brian Sørup

Dato : 07-07-08 20:33

"Sven" <nogen@med.ca> skrev i en meddelelse
> [...]
> maxvægt på 500 kilo, og den har ikke bremser. Må jeg køre med denne
> trailer forudsat, at den samlet max vejer 400 kilo?

Ja.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-08 20:39

On Mon, 7 Jul 2008 21:30:35 +0200, "Sven" <nogen@med.ca> wrote:

> [...]
>500 kilo, og den har ikke bremser. Må jeg køre med denne trailer forudsat,

Det korte svar er ja!
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Ib Tinning

Dato : 07-07-08 20:50

> [...]
> forudsat, at den samlet max vejer 400 kilo?
>
> -- med hvide plader er det faktisk total vægt der tæller
med gule plader er det tilladt total vægt der tæller

mvh Tinning

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 07-07-08 22:19

> --
> med hvide plader er det faktisk total vægt der tæller
> med gule plader er det tilladt total vægt der tæller

Er der noget jeg har misforstået ???? Det da er "faktisk totalvægt" uanset
hvad der trækker den, Van eller St.car gør ingen forskel !!!

-Leon

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 08-07-08 00:04

"Leon Hulstrøm" <LeonSPAMME@hulstroem.com> skrev i meddelelsen

> Er der noget jeg har misforstået ???? Det da er "faktisk totalvægt" uanset
> hvad der trækker den, Van eller St.car gør ingen forskel !!!
>
> -Leon

Du har ikke misforstået noget. Det har Tinning åbenbart.

Kurt