SKF lejer til forhjul på mazda 323 fra 93 ~
Fra : CAH

Dato : 07-07-08 10:23

SKF lejer til forhjul på mazda 323 fra 93 - hvor kan jeg købe dem
(gerne i Odense)? Jeg har fået at vide at SKF lejer er de bedste man
kan få, men jeg kan ikke finde nogen som sælger dem. Nogen forslag?
Evt. forslag et et godt alternativ?

Cah

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-07-08 17:38

CAH wrote:
> [...]
> (gerne i Odense)? Jeg har fået at vide at SKF lejer er de bedste man
> kan få, men jeg kan ikke finde nogen som sælger dem. Nogen forslag?

Koyo er også spitzenklasse - www.danskkuglelejecenter.dk
Det er ikke sikkert at de kan slå lejet op udfra bilmodel, så hav gerne
et lejenummer parat.

--
vh
Torben

Fra : CAH

Dato : 07-07-08 12:51

On Jul 7, 6:38 pm, Torben Scheel <torben_sch...@hotmail.com> wrote:

> Koyo er også spitzenklasse -www.danskkuglelejecenter.dk
> Det er ikke sikkert at de kan slå lejet op udfra bilmodel, så hav gerne
> [...]

Hej Torben

Tap for tippet, er prisen god hos danskkuglelejecenter?

Mads

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-07-08 20:48

CAH wrote:

> Tap for tippet, er prisen god hos danskkuglelejecenter?

Næh - jeg troede du ville have gode lejer, ikke gode priser?

Spøg til side, jeg tror de holder standardprisen for rå lejer - ikke
reservedelsprisen for bildele. Dermed er det sikkert billigere end
"originale" lejer fra Mazdapusheren, men dyrere end skodlejer på ebay.

Jeg gav 80,- + moms pr. stk for standard industrilejer 6204. Hjullejer
er nok lidt dyrere.

--
vh
Torben

Fra : Søren \(9000\)

Dato : 07-07-08 20:29

[...]

tror ikke du skal hænge dig i om det er SKF eller ej...
de har også fabrikker rundt i verden hvor materialer og arbejdskraft er
billigst.

min kollega ringede land og rige rundt for at finde de billigste/bedste til
sin volvo s40.
Da han blev træt af alt ringeriet, kørte han på vejen hjem indenom BILTEMA i
Aalborg og købte 2 stk der.

Gæt hvad der stod printet ind i lejet da BILTEMA-emballagen blev
brudt....SKF !!! og så var de ovenikøbet under halv pris af alle andre
(dermed ikke sagt at alle deres lejer er SKF.)

/Søren (9000)

Fra : N/A

Dato : 07-07-08 20:48

Fra : Brian Lund

Dato : 08-07-08 07:46

> [...]
> (gerne i Odense)? Jeg har fået at vide at SKF lejer er de bedste man
> kan få, men jeg kan ikke finde nogen som sælger dem. Nogen forslag?

Sanistål! ;)

De handler dog ikke med private, men de har et stort udvalg af SKF lejer i
alle størrelser... Hvis du kan fortælle mig præcist målene eller et
modelnavn på lejet kan jeg undersøge om det er et vi sælger, og måske skaffe
dig nogle til en god pris... Hvis vi har dem altså.

Brian

Fra : CAH

Dato : 14-07-08 01:07

On 8 Jul., 08:45, "Brian Lund" <br...@-FJERN-lundfoto.dk> wrote:

> [...]
> modelnavn på lejet kan jeg undersøge om det er et vi sælger, og måske skaffe
> dig nogle til en god pris... Hvis vi har dem altså.

Hej

Jeg kender ikke de præcise mål - Koyo er det lige så godt som SKF?

Mads

Fra : CAH

Dato : 14-07-08 14:05

On 14 Jul., 09:06, CAH <madsgormlar...@gmail.com> wrote:
> [...]
Jeg endte med at købe nogen som hedder rouville, er de gode?

Mads