Hjælp til sangtitel
Fra : Eva Jørgensen

Dato : 06-07-08 11:37

Håber det er i orden jeg spørger herinde, ved ikke hvor ellers.
Jeg mangler titlen på en fødselsdagssang jeg plejer at synge for min datter.
Bilder mig ind at det måske var Tommy Seebach der sang den men er ikke
sikker.
Noget af teksten lyder sådan:

Solen skinner, har du været sød?
Får du en gave der er hård eller blød
Du er glad hele dagen det da rart,
nu skal vi bare ha´ det rigtig rart.

Hej vi vil sig tillykke til dig
en sang får du om du vil eller ej
vi håber helt bestemt at du får
hvad du ønsker dig allermest i år.

Håber nogen kan hjælpe.

Med venlig hilsen

Eva

Fra : Bae3*3

Dato : 06-07-08 12:11

"Eva Jørgensen" <Eva@esenet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> for min datter.
> Bilder mig ind at det måske var Tommy Seebach der sang den men

sangen er nævnt - uden titel - i denne gæstebog - du ka måske
spørge den der har lagt den i gæstebogen......

http://travellog.kilroy.fi/nannahollensen/newzealand/comment:type=G:ref_id=8153

og her

http://www.stutteribredager.dk/1293863

og google:

http://www.google.dk/search?as_q=&hl=da&num=10&btnG=Google-s%C3%B8gning&as_epq=vi+h%C3%A5ber+helt+bestemt+at+du+f%C3%A5r&as_oq=&as_eq=&lr=&cr=&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=&as_rights=&safe=images

Fra : H@nsen

Dato : 06-07-08 12:34

> [...]
> datter.
> Bilder mig ind at det måske var Tommy Seebach der sang den men er ikke

Det kunne se ud som om det er "Fødselsdagssangen" med Jimi og René

Fra : Eva Jørgensen

Dato : 09-07-08 00:10

Mange tak for hjælpen til jer begge to.

Med venlig hilsen Eva