Hjælp...SV 650, benzin kommer ud af overlø~
Fra : Kennett

Dato : 05-07-08 11:08

Hej alle,

Har fået et problem med min SV 650 (fra 2001), der har stået stille et
stykke tid.
Der kommer benzin (meget) ud af overløbet på den ene karburator..........!!

Har tjekket de forskellige membramer, og kan ikke umiddelbart se at der
skulle være et problem der.

Er der nogle gode ideer???

På forhånd tak

/ Kennett

Fra : Brian Sørup

Dato : 05-07-08 11:14

"Kennett" <Kennett@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> karburator..........!!
>
> Har tjekket de forskellige membramer, og kan ikke umiddelbart se at

prøv med skaftet af en skruetrækker at _tappe_ på svømmerhuset, det er
med 99% sikkerhed en svømmer der hænger, så nåleventilen ikke lukker for
benzinen.
--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : Kennett

Dato : 05-07-08 14:24

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> prøv med skaftet af en skruetrækker at _tappe_ på svømmerhuset, det er med
> 99% sikkerhed en svømmer der hænger, så nåleventilen ikke lukker for
> [...]
Tak Brian,

Det hjalp