Danske nypriser på gamle GM´er
Fra : Søren

Dato : 03-07-08 14:02

Hej allesammen

Er der nogen der ligger inde med danske nypriser på bla. Cadillac,
Chevrolet og lign fra 50´erne og 60´erne, for så er jeg MEGET
intereseret i at høre nærmere.

Særligt mangler jeg pt. en nypris på en 1966 Cadillac DeVille Sedan

mvh Søren

Fra : mugge

Dato : 03-07-08 14:29

I følge min Bilrevyen fra 1965 koster den kr 101974 for en 1965 Cadillac
Sedan De Veille V8 7029 ccm.

mvh

VK

Fra : Søren

Dato : 06-07-08 19:28

ahh .. tak for det.

Spørgsmålet er så blot hvordan afgiften blev beregnet tilbage i 65/66.
Er der nogen der kan sige mig det?

mvh Søren