MB ruster stadig
Fra : Ukendt

Dato : 02-07-08 22:26

AutoBILD Danmark skriver i seneste nummer,
der stadig er rustproblemer med Mercedes.
En sealing som sprækker.
A-klassen er nu også ramt.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 03-07-08 08:03

On Wed, 2 Jul 2008 23:25:33 +0200, "Eque" <-> wrote:

>AutoBILD Danmark skriver i seneste nummer,
>der stadig er rustproblemer med Mercedes.
>En sealing som sprækker.
>A-klassen er nu også ramt.

De prøver vel bare at give deres kunder en Ford-fornemmelse...

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Carsten Andersen

Dato : 03-07-08 10:10

> De prøver vel bare at give deres kunder en Ford-fornemmelse...

Så skulle de måske også prøve at udbedre rustskaderne uden brok, ligesom
Ford har gjort, men det kniber vist lidt med det. Jeg har selv købt en 4 år
gammel Mondeo som skal have skiftet døre og klap, jeg skal vente lidt på
det, men det sker på garantien. Ja, Mondeo har haft problemer med
sealingerne, men også erkendt fejlen og påtaget sig et ansvar. Jeg har ikke
personlgt hørt om problemer med dette, men dermed ikke sagt at det ikke
forekommer.

mvh

Carsten Andersen

Fra : KASO

Dato : 03-07-08 10:02

"Carsten Andersen" <dublinx@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> sealingerne, men også erkendt fejlen og påtaget sig et ansvar. Jeg har
> ikke personlgt hørt om problemer med dette, men dermed ikke sagt at det

Der var nu nogle historier om værksteder, der kun ville omlakere - men det
er muligt, at de har ændret det generelt nu.....

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-08 09:09

I starten var der lidt forvirring, men det fik
de styr på.

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-08 09:08

"Carsten Andersen" <dublinx@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på det, men det sker på garantien. Ja, Mondeo har haft problemer med
> sealingerne, men også erkendt fejlen og påtaget sig et ansvar.

Præcis.
Min tantes Focus fik også nye døre uden bøvl overhovedet,
og der var fri lånebil i mellemtiden..
Modsat Ford, så rustede/ruster MB overalt de mest sære steder,
hvorimod Fords' problem hovedsagelig var et 3M-issue
i døre og bagklapper..

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-08 09:05

Det formår de ikke.
MB ville helst undgå at reparere bilerne.
Ford skiftede dørene uden bøvl.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-07-08 15:16

Eque skriver:

> Det formår de ikke.
> MB ville helst undgå at reparere bilerne.
> Ford skiftede dørene uden bøvl.

Sludder, min kammerats Mondeo fil lavet dørene 2 gange. Ikke noget med
udskiftning.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Tom Jensen

Dato : 06-07-08 15:22

> Eque skriver:

> Sludder, min kammerats Mondeo fil lavet dørene 2 gange. Ikke noget med
> udskiftning.
>

> Klaus
> --

hej
og selv sludder

jeg fik på min forrige focus skiftet begge døre ,motorhjelm og bagklap til
nye uden diskution , pga af rust ved sealingen .
mvh tom