skift af tandrem på TDI
Fra : Per Sørensen

Dato : 30-06-08 21:50

Hej i gruppen

Hvor i nærheden af esbjerg/kolding får jeg billigst skiftet
tandrem+remstrammer mv. på min seat toledo 2003, 1,9 tdi?

mvh Per

Husk at min epost adresse er mit fornavn efterfulgt af (snabelA)overmarken
punktum dk. - hvis du vil maile direkte.

Fra : Per Sørensen

Dato : 30-06-08 22:21

- Er der en som kan hjælpe med et interval på udskiftningen bilen er en 2004
og ikke en 03 som fjletastet før....

jeg ser på nettet at der foreskrives såvel 90 som 120 og sågar 150t km i
diverse forum. Hvad siger ELSA eller autodata?

bilen har gået 178t km

mvh Per

Fra : Mogens

Dato : 01-07-08 05:33

"Per Sørensen" <qxl@overmarken.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg ser på nettet at der foreskrives såvel 90 som 120 og sågar 150t km i
> diverse forum. Hvad siger ELSA eller autodata?

Prøv Storgaard ude i Bramming - han er som regel meget hjælpsom vedr.
spørgsmål mv. Om han er billig nok til værkstedsarbejder, skal jeg lade være
usagt...

Fra : Lars Frandsen

Dato : 01-07-08 15:22

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> Prøv Storgaard ude i Bramming - han er som regel meget hjælpsom vedr.
> spørgsmål mv. Om han er billig nok til værkstedsarbejder, skal jeg lade
> være usagt...

Det sidste, jeg fik lavet kostede kr. 439,- i timen excl. moms.
Om det er billigt er vel relativt - det er i hvert tilfælde billigere end
sidste gang, jeg var ved SMC i Esbjerg med deres fastprissystem.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Mogens

Dato : 01-07-08 22:24

"Lars Frandsen" <nyheder@nordholm-frandsen.dk> skrev i en meddelelse

> Det sidste, jeg fik lavet kostede kr. 439,- i timen excl. moms.

De gange jég har handlet med ham, har man altid kunnet slå en handel af med
ham. Altså aftale en rabatpris på en given opgave, men det er måske ovre med
den slags. Firmaet er jo vokset en del, ka' jeg se:
www.storgaard-biler.dk/afd/?afd=Værksted