Leje (super)sportsvogn
Fra : Ukendt

Dato : 30-06-08 02:54

Nogen af jer der ved hvor man i Tyskland kan leje en McLaren SLR eller en
Porsche 911 Turbo eller en Lamborghini Murcielago eller måske en Mercedes
SL55 AMG for en dag?

Mvh Peter

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 30-06-08 03:51

"Peter S." <nejtak> skrev i en meddelelse
> [...]
> Porsche 911 Turbo eller en Lamborghini Murcielago eller måske en Mercedes

Hej Peter
Prøv f.eks. http://www.sixt.de/
De har lidt for enhver smag.

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-08 15:42

Ole Gaarde Kristensen wrote:
> Hej Peter
> Prøv f.eks. http://www.sixt.de/
> De har lidt for enhver smag.

Hej
Hmm, hvor ser du nogle af de biler jeg har nævnt?
Der er vist kun hverdagsbiler de har (lige pånær en BMW 650i Cabrio)

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 30-06-08 19:18

Ja den Sixt der er ved Hannover lufthavn har diverse heftige Porscher,
Mercedes AMG i rigt udvalg (C, E og M klasse), Audi S6

google er din ven til links:

http://www.google.dk/search?hl=da&rlz=1B3GGGL_enDK175DK223&q=+sportwagen+mieten&btnG=S%C3%B8g&meta=

der finder man bl.a:

http://www.emotiondrive.de/
http://www.pegasus-rent.de/
http://www.classiccarrent.de/
http://www.sportcarsrent4fun.de/autos.html
http://www.ferrarifun.de/ferrari-vergleich.htm

/tue

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-08 04:29

Nygaard (4330) wrote:
> Ja den Sixt der er ved Hannover lufthavn har diverse heftige Porscher,
> Mercedes AMG i rigt udvalg (C, E og M klasse), Audi S6

Det kan jeg simpelthen ikke finde på deres website...

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 02-07-08 01:59

> Det kan jeg simpelthen ikke finde på deres website...
Mystisk - du har helt ret. Supersportsvognene er der umiddelbart ikke mere -
også længe siden jeg sidst har været forbi deres website.

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 02-07-08 19:57

Peter S. wrote:

> Det kan jeg simpelthen ikke finde på deres website...

Muligt - men min reference er at jeg har set dem IRL og tak for hjælpen
iøvrigt

/tue

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-08 16:45

http://www.eliterent.com/pages/fleet.php?keywords=&id_category=0&id_brand=67&id_country=7&x=11&y=8

--
/HB

Fra : Hojvaelde@gmail.com

Dato : 30-06-08 11:11

On 30 Jun., 17:45, "HB" <hbOOsnabela.dk> wrote:

> http://www.eliterent.com/pages/fleet.php?keywords=&id_category=0&id_b....

Holly shit.

Lamborghini - Murcielago LP640

Leje: €3700 = 27750 kr/dag

Selvrisiko på 750.000 kr

Du kan selvfølgelig også køe redcuceret selvrisiko på kun 150.000
prisen er 1600 kr/dag

250 km incl og merpris 85 kr/km

og sidst og ikke mindst. Det er nok ikke godt at komme ind over den
danske grænse i den.

Benny

Fra : Bruno

Dato : 30-06-08 22:10

Hojvaelde@gmail.com wrote:

> [...]
>
> Leje: €3700 = 27750 kr/dag
>
> Selvrisiko på 750.000 kr
>
> Du kan selvfølgelig også køe redcuceret selvrisiko på kun 150.000

Ud fra hvad jeg har læst mig til den slags "biler" koster i vedligehold
og værditab, så lyder priserne ikke engang urimelige.

Det er dyrt legetøj

Mvh
Bruno

Fra : Mogens

Dato : 01-07-08 05:38

"Bruno" <x@c.d> skrev i en meddelelse

> Ud fra hvad jeg har læst mig til den slags "biler" koster i vedligehold og
> værditab, så lyder priserne ikke engang urimelige.
> Det er dyrt legetøj

Ja indkøbet og dermed investeringen kan da godt løbe op, men for nogle af
bilernes vedkommende er service og drift ikke specielt dyrt. Værditab er
afhængig, hvilken model du vælger. I nogle tilfælde stiger bilen i værdi
istedet. Så jeg er ikke helt enig...