Meget lille lås til trailer
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 26-06-08 19:52

Jeg lånte en trailer af en kollega og til den var der sådan en lille bitte
messing cylinderlås med nøgle, som man kunne stoppe ind i en lille hul ved
håndtaget, så man herefter ikke kunne løfte håndtaget. Uheldigvis mistede
jeg den lille lås og leder nu efter en erstatning, men de steder jeg har
spurgt har de kun sådan nogle store nogen, dvs. metalbokse der skal rundt om
holder etc.

Er der nogen der kan hjælpe?

Lars

Fra : Lars Pedersen

Dato : 26-06-08 20:10

Jeg har en lås magen til, den fulgte med traileren.
Min trailer er en Brenderup, så jeg vil tro at du kan få den hos alle
autoriserede Brenderup trailer forhandlere.

Mvh
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-08 20:15

On Thu, 26 Jun 2008 21:09:37 +0200, "Lars Pedersen" <lars_p@mail.dk>
wrote:

>Jeg har en lås magen til, den fulgte med traileren.
>Min trailer er en Brenderup, så jeg vil tro at du kan få den hos alle
>autoriserede Brenderup trailer forhandlere.

Jeg _havde_ en lås magen til - den forsvandt i noget skrammel på
omlastepladsen Den var med i "pakken" da jeg købte traileren - det
er en Variant, så mon ikke alle, der sælger trailere har dem.
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Lars Hansen

Dato : 26-06-08 20:44

> [...]
> spurgt har de kun sådan nogle store nogen, dvs. metalbokse der skal rundt

Hej Lars

Prøv at kontakte www.fensmark-trailer.dk.
Jeg fik en helt uovertruffen behandling hos dem og har også den lille
messinglås på min Variant-trailer købt hos dem.

Mvh
Lars Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-08 21:02

On Thu, 26 Jun 2008 21:44:14 +0200, "Lars Hansen" <Lars@oland.danmark>
wrote:

> [...]
>Jeg fik en helt uovertruffen behandling hos dem og har også den lille
>messinglås på min Variant-trailer købt hos dem.

Ham kender jeg! Der er min trailer også fra - og ja, han er et af
de mennesker, der forstår, at de er i et servicefag og samtidig frisk
på en handel.

Fra : Peter

Dato : 26-06-08 22:02

Det må være denne her:

http://www.harald-nyborg.dk/soeg.asp?n=10&Produkt=stikl%E5s&where=

hilsen
Peter

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-06-08 22:04

Hej!

Peter wrote:

> Det må være denne her:
>
> http://www.harald-nyborg.dk/soeg.asp?n=10&Produkt=stikl%E5s&where=

Sandsynligvis. Personligt synes jeg det er en lille p*s-lås. Virker den
virkeligt i praksis? Ser ikke særlig holdbar ud efter min mening.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-06-08 22:10

Kim Voss Schrader skriver:

> Sandsynligvis. Personligt synes jeg det er en lille p*s-lås. Virker den
> virkeligt i praksis? Ser ikke særlig holdbar ud efter min mening.

Den er ret effektiv. "Min" trailer har en og er der nogle der vil løbe
med den, hvis den er låst på trækket, skal de godtnok "volde" til.

Når traileren er parkeret har jeg også låsen i, men mest af præventive
årsager.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Peter

Dato : 26-06-08 22:20

Hej igen!

Jeg bruger den også som "sikkerhedslås"både under kørsel og ved parkering,
således at campingvognen bliver sammen med bilen

hilsen Peter

Fra : Peter

Dato : 26-06-08 22:12

Hej!

Ja. Jeg bruger den selv til min campingvogn. Bemærk: Den passer muligvis kun
på et ALBE koblingeshoved

hilsen Peter

Fra : Sørensen

Dato : 27-06-08 07:40

"Lars > skrev
leder nu efter en erstatning, men de steder jeg har
> spurgt har de kun sådan nogle store nogen, dvs. metalbokse der skal rundt
> om holder etc.

www.jydekrog.dk har den til 49 kr. De er flinke og giver god service.
http://www.jydekrog.dk/product.asp?product=210&sub=18

vh.
Sørensen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-06-08 09:44

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> spurgt har de kun sådan nogle store nogen, dvs. metalbokse der skal rundt

Campingforhandleren har en - prisen er derefter, men vi befinder os i
forvejen i det lave prisleje såh ... :)

--
Per
Solsejl Isabella, velholdt, A-mål 925 cm sælges. Fjern fjern i mailadresse